Naszym Klientem jest firma z branży biotechnologicznej z ponad 40-letnim doświadczeniem, zatrudniająca około 40 osób. Firma zajmuje się mikrorozmnażaniem roślin w warunkach sterylnych – w laboratorium kultur in vitro. Od wielu lat posiada światowy certyfikat GLOBALG.A.P. ®.
Pracownik Księgowo - Administracyjny
Zadania na oferowanym stanowisku:
ADMINISTRACJA KSIĘGOWA:
- Wystawianie faktur w systemie Symfonia i dodatkowych dokumentów dotyczących sprzedaży oraz obsługa kasy fiskalnej.
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych, weryfikacja pod względem formalnym, prowadzenie raportu kasowego oraz innej dokumentacji firmy.
- Koordynacja spraw księgowych we współpracy z zewnętrznym biurem rachunkowym, przygotowywanie i kompletowanie wymaganych dokumentów.
- Opracowywanie zestawień, raportów i analiz zgodnie z wymaganiami Pracodawcy.
- Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń oraz prowadzenie rejestrów: środowiskowych, KOBIZE, BDO, GUS, CRO i innych wymaganych przepisami.
- Prowadzenie dokumentacji i koordynacja procedur certyfikacji GLOBALG.A.P.®
- Dbanie o sprawny przepływ informacji i dokumentów pomiędzy firmą, a biurem rachunkowym.
- Aktualizacja regulaminów, zarządzeń firmy, ryzyka zawodowego, przepisów BHP oraz PPOŻ, a także nadzorowanie ich przestrzegania przez pracowników.
ADMINISTRACJA BIUROWA:
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura tj. organizacja pracy biura, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji w firmie, zarządzanie korespondencją, dbanie o sprawność funkcjonowania urządzeń, planowanie oraz zamawianie artykułów na potrzeby firmy.
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z dostawcami usług energetycznych, telekomunikacyjnych, internetowych itp. oraz analiza rynku, wybór dostawców / podwykonawców, analiza ofert, negocjowanie warunków umowy / ceny.
- Prowadzenie spraw administracyjnych firmy – kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (operatorzy usług, firmy ubezpieczeniowe, firmy leasingowe, banki, kancelaria prawna).
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez reprezentowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (Asystent Działu Księgowości, Office Manager,
- Specjalista ds. Administracyjnych).
- Doświadczenie w zakresie organizowania pracy biura oraz w prowadzeniu spraw księgowych.
- Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju – warunek konieczny.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel) umożliwiająca przygotowanie bieżących zestawień i opracowanie oficjalnej korespondencji firmowej.
- Znajomość programu Symfonia - dodatkowy atut.
- Wykształcenie wyższe na kierunku kierunku ekonomia, księgowość lub rachunkowość - dodatkowy atut.
- Samodzielność oraz podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu trudnych sytuacji jest kluczowe, aby dobrze realizować powierzone obowiązki.
- Bardzo dobra organizacja pracy, czyli umiejętność planowania i ustalania priorytetów.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków. Na tym stanowisku „pedantyzm” jest zaletą. :)
- Wysokie zdolności interpersonalne, ukierunkowanie na współpracę oraz dobra komunikacja.
Pracodawca Oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę na pełny etat.
- Dofinansowanie kursów językowych.
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
- Otwartą komunikację i efektywną współpracę bez korporacyjnych procedur i formalności.
- Przyjazne środowisko pracy, wysoka kultura pracy.
- Partnerstwo oraz duży kredyt zaufania.
- Miejsce pracy: Kraków/ Nowa Huta.