Aktualnie dla jednego z Klientów - producenta skutecznych i kompleksowych rozwiązań w zakresie motywowania pracowników - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Odpowiedź na telefoniczne i mailowe zapytania od Klientów
- Obsługa prostych zgłoszeń reklamacyjnych -> bardziej złożone sprawy przekazujemy do wyspecjalizowanego zespołu.
- Nie sprzedajemy nic przez telefon
- Wykształcenie min. średnie
- Jeśli masz doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną lub korespondencyjną obsługą klienta, będzie to dla nas duży atut
- Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych w języku polskim (B2), dodatkowo mile widziana znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego
- Życzliwość wobec innych, nastawienie na niesienie pomocy, charakteryzujące się cierpliwością i opanowaniem
- Umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja czasu pracy
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie, od zaraz do końca grudnia 2021 r.
- Wynagrodzenie: 22 zł brutto / godzina
- Praca co najmniej 8 godzin dziennie w zakresie godzin 8:00-17:00 od poniedziałku do piątku. Dla chętnych dodatkowo praca wieczorami i/lub w weekendy.
- Profesjonalne szkolenie, a także wsparcie po rozpoczęciu samodzielnej pracy. Jesteśmy zgranym zespołem i chętnie pomagamy koleżankom i kolegom zatrudnianym na czas „projektu”
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.