Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

Klient portalu Praca.pl
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
2 dni temu

Ogłoszenie numer: 9721444, z dnia 2025-04-20

Klient portalu Praca.pl

Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych.
  • Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie.
  • Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami serwisowymi.
  • Rozwijanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dla serwisu i klientów wewnętrznych.
  • Praca nad narzędziami wspierającymi działalność Helpdesku IT.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w helpdesku lub zespole serwisowym oraz znajomość dobrych praktyk ITIL.
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, sieci komputerowych (w tym WLAN) oraz aplikacji biznesowych (mile widziane aplikacje sklepowe i kasowe).
  • Doświadczenie z ekosystemem Office 365.
  • Praktyczna znajomość Jira Service Management (Atlassian).
  • Umiejętność szybkiego diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji (np. Power Automate).
  • Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa IT.
  • Znajomość angielskiego na poziomie B1 umożliwiająca korzystanie z dokumentacji.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Cierpliwość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym oraz chęć rozwoju.

Oferujemy

  • Udział w budowaniu zespołu i procesów serwisowych pierwszej linii wsparcia.

  • Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych pomysłów.

  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie, zależnie od preferencji.

  • Pakiet benefitów: rabaty pracownicze, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do posiłków.

  • Praca w biurze w Warszawie w godzinach 8:00-22:00, z możliwością pracy zdalnej w weekendy.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wsparcie Klienta: Oferowanie wyższej klasy pomocy technicznej przez telefon, e-mail i chat, obejmujące sprzęt, oprogramowanie oraz inne produkty klientów. Rozwiązywanie Problemów: Skuteczna diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych, zapewniając wysoką satysfakcję klientów....
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    4 dni
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379