• Kompletowanie informacji dotyczących dostawców oraz cykliczne raportowanie,
• Pozyskiwanie i analiza danych,
• Współpraca z dostawcami oraz jednostkami organizacyjnymi banku,
• Weryfikacja danych w obsługiwanych systemach informatycznych,,
• Wsparcie administracyjne pracy departamentu.
• Bardzo dobra znajomość j. angielskiego -komunikacja na polu biznesowym,
• Bardzo dobra organizacja pracy,
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne),
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Umiejętność pracy w zespole, otwartość, uczciwość, pozytywne nastawienie.
• Zatrudnienie w Departamencie Zakupów i Zarządzania Dostawcami jednego z największych banków w Polsce,
• Praca w miłej i przyjaznej atmosferze,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.