![](/img/firma/templates/742258/5668/abc1.jpg)
Soloplan jest jednym z wiodących producentów oprogramowania logistycznego w krajach europejskich. Wraz z 100 pracownikami projektujemy i oferujemy oprogramowanie do planowania transportu, telematyki, zarządzania taborem i realizacji zleceń. Naszymi klientami są średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży transportowej i spedycyjnej. W zawiązku z dynamicznym rozwojem naszego oddziału w Katowicach poszukujemy kandydata na stanowisko:
![](/img/firma/templates/742258/5631/2.jpg)
- Serwis hotline naszego oprogramowania (First-Level-Support)
- Pomoc telefoniczna, E-Mail lub zdalna związana z obsługą programu
- Instalacja i szkolenia u naszych klientów
- Prowadzenie szkoleń u klientów, również za granicą
- Szkolenie odbędzie się w Niemczech (ok. 3 miesiące), praca docelowo w naszym
oddziale w Polsce w Katowicach.
- Wykształcenie wyższe (mile widziana informatyka, logistyka, idealnie z doświadczeniem zawodowym)
- Bardzo dobra znajomość IT
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność szybkiej organizacji pracy
- Odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność
![](/img/firma/templates/742258/5631/2.jpg)
OFERUJEMY
Atrakcyjne miejsce pracy w innowacyjnym przedsiębiorstwie. Jesteśmy młodym, zgranym zespołem z płytką hierarchią oraz indywidualnymi perspektywami rozwoju. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, jak również dobrowolne dodatkowe świadczenia socjalne. ![]() |
Soloplan Polska
Sp. z o. o. Sp.k. Oprogramowanie dla transportu, spedycji i logistyki ul. Chorzowska 50 40 -121 Katowice Polska Telefon +48 32 7840 - 280 topjobs@soloplan.pl |
![](/img/firma/templates/742258/5631/2.jpg)