Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Odbiór przesyłek kurierskich. Rejestracja zgłoszeń w systemach IT. Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru. Nadzór nad zapasami magazynowymi. Współpraca międzydziałowa w obszarze dystrybucji towaru.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Reklamacji

Candellux Lighting Sp. z o.o.
Wołomin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
278 dni temu
Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Wołomin
Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów.
  • Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa).
  • Zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami.
  • Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji.Rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej.
  • Zlecanie odbioru towarów do zarejestrowanych reklamacji i niegodności.
  • Wystawianie faktur korygujących do zgłaszanych reklamacji, niezgodności w dostawach
  • Kontakt z działami księgowości klientów w kwestii sposobu rozliczenia dokumentów księgowych (korekt).
  • Zamawianie kloszy i części, potrzebnych do bieżących napraw z Produkcji oraz w Dziale Zakupów.
  • Wystawianie dokumentów MM- na towary po naprawie przekazywane do WMS lub na Produkcję.
  • Wystawianie dokumentów RW na klosze i części wykorzystane do napraw.
  • Wystawianie dokumentów RW na towar złomowany oraz protokołów zniszczeń.
  • Analizy i raportowanie kosztów reklamacyjnych w skali miesiąca/ roku.
  • Weryfikacja oraz rozliczanie not obciążeniowych od odbiorców krajowych.
  • Współtworzenie umów z odbiorcami - w części dotyczącej reklamacji.
Będziemy od Ciebie wymagać:
  • Doświadczenie w przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji.
  • Znajomość gospodarki magazynowej i dokumentów magazynowych.
  • Znajomość komputera.
  • Komunikatywność, kreatywność, motywacja do osiągania celów.
  • Duża kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
  • Pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Umowę o pracę lub B2B.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: „Działając na podstawie Art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora, którym jest Candellux Lighting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Żegańskiej 1, w procesie rekrutacji prowadzonej przez Administratora”

Administratorem danych jest Candellux Lighting Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żegańskiej 1 , wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy Wydział XX Gospodarczy pod numerem KRS: 0000156768. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
W każdym czasie mogą Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem info.rodo@candellux.pl. Niezależnie od powyższego informuję, iż Candellux Lighting Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami spełniającymi kryteria określone w ogłoszeniu.
Jeżeli chcą Państwo, abyśmy zachowali Państwa CV proszę umieścić dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Candellux Lighting Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Odbiór przesyłek kurierskich. Rejestracja zgłoszeń w systemach IT. Kontrola jakości i ilości przyjmowanego towaru. Nadzór nad zapasami magazynowymi. Współpraca międzydziałowa w obszarze dystrybucji towaru.
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379