Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji i zwrotów

    Job Impulse Polska Sp. z o.o.   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, ul. A.F. Radziwiłłów AUTOBUS ZTM 713 Metro Bemowo - Ożarów Mazowiecki 33minuty! Zadania: rozpatrywanie reklamacji części samochodowych; kontakt z klientem; współpraca z dostawcami; weryfikacja zasadności zwrotów;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    4 dni
    Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
  • Specjalista ds. Gwarancji i Reklamacji z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Izabelin-Dziekanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przygotowywanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych w języku angielskim. Współpraca techniczno-merytoryczna z innymi oddziałami firmy w ramach udzielania gwarancji.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    9 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Reklamacji

Candellux Lighting Sp. z o.o.
Wołomin
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
672 dni temu

Ogłoszenie numer: 8124828, z dnia 2023-04-21

Firma Candellux Lighting Sp. z o.o. prowadzi od 20 lat działalność w zakresie produkcji i dystrybucji artykułów branży oświetleniowej i elektrotechnicznej. Jest jedną z dynamiczniej rozwijających się firm na rynku oświetleniowym w Polsce i Europie środkowo-wschodniej.

 

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Wołomin

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów
  • Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń reklamacyjnych składanych przez klientów (naprawa, wymiana, zwrot gotówki lub odmowa)
  • Zapewnienie sporządzania prawidłowej i kompletnej dokumentacji obsługiwanych reklamacji, w tym także korespondencja z klientami
  • Rejestrowanie i archiwizowanie sporządzanej dokumentacji reklamacyjnej
  • Zlecanie odbioru towarów do zarejestrowanych reklamacji i niegodności
  • Wystawianie faktur korygujących do zgłaszanych reklamacji, niezgodności w dostawach oraz do zwrotów towaru
  • Kontakt z działami księgowości klientów w kwestii sposobu rozliczenia reklamacji
  • Zamawianie kloszy i części, potrzebnych do bieżących napraw z Produkcji oraz w Dziale Zakupów
  • Wystawianie dokumentów MM- na towary po naprawie przekazywane do WMS lub na Produkcję
  • Wystawianie dokumentów RW na klosze i części wykorzystane do napraw
  • Wystawianie dokumentów RW na towar złomowany oraz protokołów zniszczeń
  • Wstawianie faktur na towary przekazywane na darowiznę
  • Analizy i raportowanie kosztów reklamacyjnych w skali miesiąca/ roku

Wymagania

  • doświadczenie w przyjmowaniu i rozpatrywaniu reklamacji
  • znajomość gospodarki magazynowej i dokumentów magazynowych
  • znajomość komputera
  • komunikatywność, kreatywność, motywacja do osiągania celów
  • duża kultura osobista
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w stabilnej firmie,
  • pracę w miłej atmosferze z ambitnym, dynamicznym zespołem,
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • umowę o pracę lub B2B
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji i zwrotów

    Job Impulse Polska Sp. z o.o.   Ożarów Mazowiecki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   35,00 zł brutto/godz.
    7 dni
    Miejsce pracy: Ożarów Mazowiecki, ul. A.F. Radziwiłłów AUTOBUS ZTM 713 Metro Bemowo - Ożarów Mazowiecki 33minuty! Zadania: rozpatrywanie reklamacji części samochodowych; kontakt z klientem; współpraca z dostawcami; weryfikacja zasadności zwrotów;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Realizacja ofert zgodnie z wytycznymi. Koordynacja logistyki i aktualizacja informacji. Zarządzanie procesem obsługi zamówień od początku do końca. Przeprowadzanie działań posprzedażowych (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności). Wsparcie menadżera ds. sprzedaży w projektach.
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

    Formanway   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży; Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych; Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia; Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności) Wspieranie Account Managera w zakresie projektów...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    4 dni
    Poszukujemy Ciebie, jeśli posiadasz: doświadczenie w pracy w call center - szczególnie infolinia przychodząca doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji; komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji i duże zaangażowanie umiejętność pracy z kilkoma narzędziami w jednym czasie...
  • Specjalista ds. Gwarancji i Reklamacji z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Izabelin-Dziekanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przygotowywanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych w języku angielskim. Współpraca techniczno-merytoryczna z innymi oddziałami firmy w ramach udzielania gwarancji.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Młodszy Konsultant Helpdesk

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę
    9 dni
    Oferowanie wsparcia technicznego dla użytkowników platformy. Rejestracja i analiza problemów IT. Komunikacja z użytkownikami i współpracownicy w celu rozwiązywania problemów. Wparcie w obsłudze reklamacji.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379