Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    12 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik Działu Reklamacji

BEL-POL
Bielany Wrocławskie
pracownik fizyczny
umowa o pracę
praca stacjonarna
599 dni temu

Jako że cały czas się rozwijamy

i co roku zwiększamy liczbę sklepów

mamy miejsce na stanowisku:

Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Mamy do zaoferowania:
  • Umowę o pracę,
  • Stabilny system wynagradzania: płacę podstawową, premię,
  • Wynagrodzenie zawsze na czas,
  • Możliwość zakupu asortymentu sklepu na własny użytek z wysokim rabatem,
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia,
  • Darmowy Program Prywatnej Opieki ZdrowotnejLUX MED dla Ciebie, a dla Twojej Rodziny w niskiej cenie. LUX MED to kompleksowa opieka medyczna, opierająca się na ponad 1600 placówek własnych i partnerskich;
  • Karty Multisport, dostęp do kart Multisport uprawniających do ćwiczeń w największej bazie obiektów sportowych w Polsce (4000 obiektów sportowych siłownie, baseny itp. w 650 miastach Polski) na preferowanych warunkach,
  • PPK, Pracownicze Plany Kapitałowe, co miesiąc wpłacamy składki na indywidualne konta pracowników,
  • Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników,
  • Szansę rozwoju zawodowego u lidera w swojej branży na rynku w Polsce,
  • Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu i rozwoju zawodowego
Poznaj nas:

Jesteśmy w pełni polską firmą
założoną 30 lat temu

Cały czas się rozrastamy i mamy już ponad 100 oddziałów w całej Polsce

Pracuje u nas już ponad 900 osób

Jesteśmy liderem sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce

Dowiedz się więcej:
www.bel-pol.pl
/bel-pol-sp-z-o-o
/sklepyBELPOL
belpol.doradzimy.zamontujemy
/sklepyBELPOL
Czego szukamy w kandydatach:
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Umiejętności technicznych
  • Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy poczcie Outlook i dedykowanych programach,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów – szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję,
  • Umiejętności pracy w zespole – tworzymy wykwalifikowane zespoły sprzedażowe,  ich członkowie idealnie ze sobą współpracują i w tej umiejętności tkwi ich siła
  • Znajomość w pracy na podobnym stanowisku.

 

Czym będziesz się zajmował:
  • Praca stacjonarna w biurze
  • Obsługa reklamacji Klientów
  • Kontakt z producentami
  • Odpowiadanie na reklamacje.
Prosimy o przesłanie CV wraz dołączoną do niego zgodą na przetwarzanie danych osobowych o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o przysługujących mi prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych określonych w Informacji o administratorze i prawach osoby, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.”

Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz [tutaj].
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Jako Specjalista ds. Reklamacji będziesz miał możliwość samodzielnego realizowania odpowiedzialnych zadań, przy wsparciu naszych Specjalistów z długoletnim doświadczeniem w branży i otwartych na dzielenie się wiedzą. Główne obowiązki: Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca Klienta w Dziale Guest Relations

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów (drogą telefoniczną oraz e-mailowa), Kontakt z Klientami, działami firmy oraz podmiotami zewnętrznymi w celu rozpatrzenia reklamacji, Procesowanie reklamacji pomiędzy Działami Firmy a podmiotami zewnętrznymi, Koordynacja...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    12 godz.
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.