Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”. Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy pracowników do Działu Reklamacji.
- Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów
- Terminowość obsługi reklamacji
- Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
- Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
- Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail
- Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług
- Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
- Ogromnej dawki entuzjazmu i pozytywnego myślenia
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Gotowości do pracy zmianowej w godz. 7.00 22.00 (w przypadku dużej ilośc zleceń)
- Zaangażowania i przejawiania inicjatywy
- Energii i charyzmy w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałości w pokonywaniu trudności
- Samodzielności i odpowiedzialności
- Odporności na stres
- Znajomość ustawy Prawo Pocztowe – będzie dodatkowym atutem
- Możliwość samorealizacji
- Rozwój wśród profesjonalistów pasjonatów zatrudnionych w naszej firmie
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin po okresie próbnym ( podczas okresu próbnego umowa cywilnoprawna)
- Perspektywę rozwoju zawodowego w jednej z najszybciej rozwijających się firm w Polsce