Pracownik Działu Reklamacji
Miejsce pracy: Będzin
Kandydat na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za realizację reklamacji klientów.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.:
- rozpatrywanie reklamacji klientów,
- przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów,
- współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji,
- przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych,
- sporządzanie raportów i statystyk,
- monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji,
- zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.
Wymagania:
- wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
- oraz prawo jazdy kat B,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia),
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- dobra organizacja czasu pracy,
- rzetelność i pracowitość,
- zdolności negocjacyjne,
- umiejętnością pracy w zespole,
- mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym lub zaopatrzenia oraz znajomość programu handlowo-magazynowego.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- pracę w przyjaznej atmosferze,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej pozycji na rynku,
- szkolenie w zakresie produktów firmy i wykonywanych zadań,
- Ubezpieczenie grupowe, Karta Multi Sport, ZFŚS.