Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. zamówień

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Główne obowiązki: kompleksowa realizacja procesu zamówień, od momentu ich złożenia aż po dostawę, w szczególności zamówień dotyczących towarów z branży kosmetycznej; współpraca z fabrykami i dostawcami z Azji i Europy w celu zapewnienia terminowości i jakości dostaw; negocjowanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik działu reklamacji

Suder & Suder Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
3259 dni temu

Ogloszenie numer: 1041918, z dnia 2016-04-07

Firma Suder & Suder jest jedną z największych firm zajmującą się dystrybucją części zamiennych do samochodów ciężarowych, przyczep, naczep oraz autobusów w Polsce.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy w Centrali Firmy w Modlnicy k/Krakowa na stanowisku :

Pracownik działu reklamacji

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • Ocena jakościowa reklamowanych części

  • Współpraca i negocjacje z partnerami odnośnie reklamowanych części

  • Przyjmowanie, weryfikowanie i obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy

Wymagania

  • Teoretyczna wiedza z zakresu budowy oraz eksploatacji pojazdów ciężarowych,naczep
    i autobusów

  • Znajomość przepisów dot. reklamacji i rękojmi

  • Dobra znajomość języka angielskiego

  • Samodzielność i odpowiedzialność

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność komunikowania się

  • Odporność na stres

  • Dobra organizacja pracy

Oferujemy

  • Pracę w renomowanej, stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Ciekawą pracę i wsparcie w młodym zespole

  • Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami w pracy

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Sącz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. zamówień

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Główne obowiązki: kompleksowa realizacja procesu zamówień, od momentu ich złożenia aż po dostawę, w szczególności zamówień dotyczących towarów z branży kosmetycznej; współpraca z fabrykami i dostawcami z Azji i Europy w celu zapewnienia terminowości i jakości dostaw; negocjowanie...
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), między Warszawą, a Piasecznem    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie przesyłek kurierskich i zarządzanie procesem ich odbioru. Rejestracja zgłoszeń w odpowiednich systemach informatycznych. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru. Nadzór nad stanami magazynowymi i zapewnienie ich aktualności. Współpraca z innymi...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.