Pracownik ds. Zarządzania Obiektem, IKEA Retail, Warszawa/Targówek
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
- posiadasz dyplom technika lub wykształcenie wyższe inżynierskie (mile widziane - zarządzanie obiektem),
- posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu technicznej obsługi obiektów komercyjnych (instalacje elektryczne, chłodnictwa, klimatyzacji, wentylacji, wodno-kanalizacyjne, automatyka),
- posiadasz doświadczenie w zakresie obsługi systemów przeciwpożarowych,
- jesteś osobą, dla której bezpieczeństwo pracowników i klientów jest najważniejsze, a zadowolenie klientów sklepu jest priorytetem w twojej codziennej pracy,
- posiadasz uprawnienia SEP oraz uprawnienia do pracy na wysokości lub jesteś gotów takie uzyskać,
- jesteś entuzjastycznie nastawiony/-a do pracy, łatwo nawiązujesz kontakt z osobami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
- posiadasz szeroką ogólną wiedzę techniczną i chętnie uczysz się nowych rzeczy, jesteś otwarty na różnorodność zadań,
- doskonale radzisz sobie w pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy, podejmować racjonalne decyzje w sytuacjach stresowych,
- jesteś gotów do pracy w różnych dniach tygodnia, różnych godzinach – również nocnych, posiadasz własny transport i możliwość dojazdu do obiektu w ciągu 30 minut,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.
Jako Pracownik Techniczny będziesz odpowiedzialny za zapewnienie obsługi technicznej obiektu, z uwzględnieniem zrównoważonej bezpiecznej, czystej i funkcjonalnej przestrzeni dla klientów. Razem z całym zespołem IKEA będziesz dbał o tworzenie środowiska pracy, w którym kultura IKEA jest silna i gdzie ceni się różnorodność klientów i pracowników.
- utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej,
- zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codzienna obsługa techniczna w tym zakresie, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- zapewnianie wsparcia zewnętrznym dostawcom usług, w razie potrzeby umożliwiając im realizację usług określonych w kontraktach,
- tworzenie atmosfery zaufania poprzez zachęcanie do wymiany otwartych, konstruktywnych, szczerych i obustronnych opinii ze współpracownikami
- obsługa komputera i korzystanie z programu CAFM (Computer Aided Facility Management) aby raportować oraz aktualizować działania związane z codziennym utrzymaniem i usługami, a także prowadzić rejestr środków trwałych i urządzeń
- regularnie pozostajesz w gotowości do reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki.
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.