PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
- bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia,
- rejestracja zgłoszeń telefonicznych,
- zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
- udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
- opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych.
- wykształcenie średnie o profilu informatycznym,
- znajomość zagadnień budowy komputera oraz systemów operacyjnych Windows,
- znajomość sieci komputerowych,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
Mile widziane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe informatyczne lub studenci ostatnich lat studiów o profilu informatycznym,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w trybie zmianowym,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.