specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Klient portalu Praca.pl
Błonie
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 godz.
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków: Bezpośrednie, zdalne i telefoniczne wsparcie informatyczne w zakresie sprzętu oraz oprogramowania biurowego i ERP dla pracowników firmy, Obsługa informatyczna systemów Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS, Obsługa incydentów w systemie ticketowym (Jira), Współpraca z...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Serwisant pracuje głównie u klienta, jego zadaniem jest określenie nieprawidłowości działania kopiarek, sprawdzanie problemów informatycznych, usunięcie awarii, wymiana zużytych lub wyeksploatowanych elementów i podzespołów.
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnymi technologiami. Udostępniamy drogi
kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym,
prowadzimy ruch pociągów oraz tworzymy rozkłady jazdy. Budujemy, modernizujemy i utrzymujemy
całą infrastrukturę kolejową. Wszystko z szacunkiem dla natury. Gwarantujemy stabilne zatrudnienie
ponad 39 tysiącom osób w całym kraju!
Stanowisko ds. wsparcia użytkownika (Service Desc)
Sosnowiec
Numer referencyjny: WZ/IIN/187/08/22
Co zyskasz?
Umowę o pracę
Ulgi na przejazd koleją
Opiekę medyczną
Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
Pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
Program sportowo -rekreacyjny
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
świadczenie usług I linii wsparcia informatycznego dla użytkowników końcowych,
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z usługami informatycznymi,
bieżąca ewidencja i obsługa zgłoszeń z określeniem ich priorytetu i kierowaniem do właściwych grup linii wsparcia,
rejestracja zgłoszeń telefonicznych
zarządzanie kontami i hasłami użytkowników,
udział w testowaniu rozwiązań informatycznych,
opracowywanie instrukcji oraz procedur postępowania dla użytkowników końcowych.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Zakres zadań: zapewnienie użytkownikom wsparcia w razie problemów ze sprzętem komputerowym (hardware + software), prace przy przebudowie lub awariach okablowania sieci LAN Szpitala, nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu komputerowego (stacje robocze, drukarki), prowadzenie czynności...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
9 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów, w tym klientów międzynarodowych; Analiza i zrozumienie potrzeb oraz zgłoszeń klientów; Przeprowadzanie i zarządzanie testami przypadków; Współpraca z zespołami produktowymi i developerskimi w zakresie konsultacji technicznych; Tworzenie...
Klient portalu Praca.pl
Błonie
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 dni
Wsparcie użytkowników w codziennym korzystaniu z systemów informatycznych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych, zarówno lokalnie jak i zdalnie. Instalacja, konfiguracja oraz zarządzanie stacjami roboczymi i urządzeniami mobilnymi. Współpraca z zewnętrznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
zarządzanie kontami pracowników, sprzętem komputerowym oraz oprogramowaniem, świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników systemów IT, przyjmowanie i rejestrowanie zgłaszanych problemów, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, podstawowe naprawy, współpraca z dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
12 godz.
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Twój zakres obowiązków: Bezpośrednie, zdalne i telefoniczne wsparcie informatyczne w zakresie sprzętu oraz oprogramowania biurowego i ERP dla pracowników firmy, Obsługa informatyczna systemów Comarch ERP XL, Optima, BI, WMS, Obsługa incydentów w systemie ticketowym (Jira), Współpraca z...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Serwisant pracuje głównie u klienta, jego zadaniem jest określenie nieprawidłowości działania kopiarek, sprawdzanie problemów informatycznych, usunięcie awarii, wymiana zużytych lub wyeksploatowanych elementów i podzespołów.
Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Dołączenie do zespołu Service Desk. Obsługa linii angielskiej. Wsparcie IT pierwszego i półtorapoziomowe. Zdalne rozwiązywanie problemów z użyciem SCCM. Edukowanie użytkowników w procesie rozwiązywania problemów. Wskazywanie usprawnień procesów. Punkt eskalacji dla pilnych...
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379