Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek
Miejsce pracy: Katowice
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/10/2020/K
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/10/2020/K
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od i do Klientów (Aptek),
- udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
- przyjmowanie zamówień i wsparcie Klientów,
- współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta,
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
- pozytywnego usposobienia,
- wysokiej samodzielności i poczucia odpowiedzialności,
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat lub na pół etatu
(praca od poniedziałku do piątku w godzinach:
- cały etat: 8:00-22:00 + 2-3 dni weekendowe,
- 1/2 etatu: 17:00-21:00 lub 18:00-22:00 + 1-2 dni weekendowe - zgodnie z grafikiem), - gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przejrzyste ścieżki kariery,
- kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- pracę u lidera rynkowego zatrudniającego 5000 osób.