Jesteśmy jedną z największych firm w Polsce, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań.
Aktualnie do naszego zespołu w ramach Grupy NEUCA poszukujemy kandydata na stanowisko:
Pracownik ds. Wsparcia Obsługi Aptek
Miejsce pracy: Katowice
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/06/2019/Ł
Region: śląskie
Numer referencyjny: PWOA/06/2019/Ł
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od i do Klientów (Aptek),
- udzielanie informacji nt. dostępności i cen leków, a także aktualnych promocji,
- przyjmowanie zamówień i wsparcie Klientów,
- współpracę z innymi komórkami w firmie, mającą na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie bezpośredniej lub telefonicznej obsługi klienta,
- łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności budowania relacji,
- pozytywnego usposobienia,
- wysokiej samodzielności i poczucia odpowiedzialności,
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (praca od poniedziałku do piątku w godzinach pracy infolinii: 8:00-22:00 + 2-3 dni weekendowe - zgodnie z grafikiem).
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat,
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy,
- bogaty pakiet benefitów (m.in. Multisport, Lux Med, ubezpieczenie grupowe, wyprawki dla dzieci, bony i paczki na święta, dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin dziecka),
- przejrzyste ścieżki kariery,
- kompleksowy proces wdrożenia do organizacji,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
- pracę u lidera rynkowego zatrudniającego 5000 osób.