Ogłoszenie numer: 407568, z dnia 2014-03-19
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie oraz w Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KRK/WOPA/02/14
Opis stanowiska
- Odprawa biletowo-bagażowa
- Obsługa kasy biletowej
- Asysta pasażerska
- Obsługa bagażu opóźnionego
- Obsługa Call Center
- Obsługa Informacji lotniskowej
Wymagania
- Język angielski na poziomie min. B1-WARUNEK KONIECZNY
- Dyspozycyjność (praca zmianowa- w nocy, w niedziele i w święta)-WARUNEK KONIECZNY
- Dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełny etat
- Stabilność zatrudnienia
- Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
- Zniżkowe taryfy biletowe PLL LOT dla pracowników oraz ich najbliższych członków rodziny
- Prywatną opiekę medyczną
- Wynagrodzenie według taryfikatora