specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Modlinie, Krakowie oraz w Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik ds. Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KRK/WOPA/02/14
Opis stanowiska
Odprawa biletowo-bagażowa
Obsługa kasy biletowej
Asysta pasażerska
Obsługa bagażu opóźnionego
Obsługa Call Center
Obsługa Informacji lotniskowej
Wymagania
Język angielski na poziomie min. B1-WARUNEK KONIECZNY
Dyspozycyjność (praca zmianowa- w nocy, w niedziele i w święta)-WARUNEK KONIECZNY
Dobra znajomość obsługi komputera (Ms Office)
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Cierpliwość, odporność na stres
Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
Oferujemy
Umowę o pracę na pełny etat
Stabilność zatrudnienia
Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
Zniżkowe taryfy biletowe PLL LOT dla pracowników oraz ich najbliższych członków rodziny
Prywatną opiekę medyczną
Wynagrodzenie według taryfikatora
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...