Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Naszym Klientem jest prestiżowa Instytucja Finansowa oferująca usługi i produkty finansowe dla branży Automotive. Firma zlokalizowana jest w ścisłym Centrum Warszawy.
Poszukujemy osób komunikatywnych, zmotywowanych oraz gotowych do podjęcia pracy od zaraz na stanowisku:
Pracownik ds. Obsługi Klienta
W Twoim przyszłym miejscu pracy będziesz odpowiedzialny za profesjonalną, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów Indywidualnych oraz Instytucjonalnych kontaktujących się z Bankiem. Twoim celem będzie aktywne uczestniczenie w cyklu życia Klienta: realizacja dyspozycji, doradztwo czy przedstawienie oferty produktów bankowych. Zależy nam na osobach, które swoje zadania wykonują z dbałością i są zmotywowane, by osiągać wyniki zgodne z założonymi celami.
- Otwartość i komunikatywność.
- Pracę zespołową oraz serce do pracy z ludźmi w obsłudze Klienta.
- Dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku (wolne weekendy).
- Bardzo mile widziane jest doświadczenie w obsłudze produktów leasingowych, finansowych, bądź doświadczenie pracy w banku.
- Status studenta mile widziany, ale nie jest to warunek konieczny.
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV.