Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń od klienta (w języku polskim i angielskim),
- Obsługa infolinii,
- Organizacja realizacji naprawy usterki,
- Przygotowywanie raportów (Excel)
- Obsługa systemu CMMS.
Wymagania
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (głównie MS Excel),
- Umiejętności skutecznej komunikacji,
- Odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu obowiązków,
- Dokładności oraz dobrej organizacji pracy.
- Mile widziane: Wykształcenie techniczne/ praca w Call Center.
Oferujemy
- Zatrudnienie na cały etat na umowę o pracę, pon-pt. w godz. 6:00-14:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00,
- Fantastyczną atmosferę nastawioną na wzajemne wspieranie i dzielenie się wiedzą.