specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą doradztwa IT działającą na rynku europejskim. Priorytetowymi obszarami działania CYCLAD są wysoko wyspecjalizowane usługi konsultingowe: Outsourcingu Kompetencyjnego (KPO), Outsourcingu IT (ITO), oraz Audytu/Konsultingu świadczone także zgodnie z najnowszymi tendencjami na zasadzie Offshore / Nearshore.
Pracownik ds. Obsługi Klienta (język francuski)
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: CC12/OKF/KAT/PRACA/9678
Opis stanowiska:
W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, dla naszego klienta, perspektywicznej firmy dostarczającej rozwiązania w branży IT, poszukujemy osób znających język francuski i pragnących wykorzystywać go w swojej codziennej pracy, przy jednoczesnym nabywaniu doświadczenia zawodowego w inspirującym środowisku pracy.
Główne zadania na tym stanowisku to:
Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem klientów,
Przygotowywanie stosownej dokumentacji dla zaistniałych incydentów,
Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientami w języku francuskim.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dobra znajomość języka francuskiego,
Chęć nabycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
Chęć rozwoju swoich umiejętności w branży IT.
Firma oferuje:
Pełną wyzwań pracę w dynamicznym międzynarodowym otoczeniu,
Możliwość nabycia doświadczenia zawodowego w branży IT,
Duże możliwości rozwojowe, w tym szkolenia zapewniane przez klienta,
Codzienny kontakt z językiem francuskim,
Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny obejmujący m.in. opiekę medyczną, program sportowy systemu BENEFIT, zajęcia językowe oraz uczestnictwo w ciekawych eventach organizowanych przez firmę.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
specjalista junior / mid umowa zlecenie część etatu / pełny etat 31,17 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
ConcentrixKatowice, Global Office Park
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 31,17 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca w 100% zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta w głównej mierze poprzez chat oraz email, w mniejszym stopniu telefonicznie; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak...