Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
11 dni temu
Endutex w Polsce jest członkiem GRUPY ENDUTEX. Firma jest oddziałem producenta, którego aktywność koncentruje się na działalności handlowej
w sektorze szerokiej gamy tkanin powlekanych PCV oraz PU produkowanych w naszej fabryce
Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
Zakres obowiązków:
realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz,
bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń,
kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych,
kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień
współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi.
współpraca logistyczna z siostrzanymi oddziałami Firmy na terenie Czech i Niemiec.
Wymagania:
znajomość biegłego języka polskiego w mowie i piśmie
chęć do pracy i nauki
praktyczna znajomość narzędzi pakietu Ms Office
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
komunikatywność, odpowiedzialność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych działań
kultura osobista
mile widziana znajomość programu Comarch Optima i języka angielskiego
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie i godziny pracy,
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
przyjazną i wesołą atmosferę pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Endutex w Polsce jest członkiem GRUPY ENDUTEX. Firma jest oddziałem producenta, którego aktywność koncentruje się na działalności handlowej w sektorze szerokiej gamy tkanin powlekanych PCV oraz PU produkowanych w naszej fabryce.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...