Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
11 godz. temu
Endutex w Polsce jest członkiem GRUPY ENDUTEX. Firma jest oddziałem producenta, którego aktywność koncentruje się na działalności handlowej
w sektorze szerokiej gamy tkanin powlekanych PCV oraz PU produkowanych w naszej fabryce
Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki
Miejsce pracy: Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa
Zakres obowiązków:
realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz,
bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń,
kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych,
kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień
współpraca z firmami kurierskimi i spedycyjnymi.
współpraca logistyczna z siostrzanymi oddziałami Firmy na terenie Czech i Niemiec.
Wymagania:
chęć do pracy i nauki
praktyczna znajomość narzędzi pakietu Ms Office
umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
komunikatywność, odpowiedzialność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych działań.
kultura osobista
mile widziana znajomość programu Comarch Optima i języka angielskiego
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie i godziny pracy,
możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
przyjazną i wesołą atmosferę pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Endutex w Polsce jest członkiem GRUPY ENDUTEX. Firma jest oddziałem producenta, którego aktywność koncentruje się na działalności handlowej w sektorze szerokiej gamy tkanin powlekanych PCV oraz PU produkowanych w naszej fabryce.
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...