Prezydent Wrocławia
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Wrocławia
plac Nowy Targ 1-8
50-141 Wrocław
stanowisko do spraw administracyjnych i obsługi sekretariatu
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało:
- obsługa administracyjna Biura, w tym:
- przyjmowanie i rejestrowanie pism oraz wniosków składanych przez klientów
- obsługa poczty elektronicznej
- terminowe wysyłanie korespondencji
- sporządzanie i redagowanie pism w zakresie zleconym przez Dyrektora Biura
- przedkładanie pism i opracowań do dekretacji, podpisu lub akceptacji Dyrektora Biura
- przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i ich archiwizowanie
- przyjmowanie klientów i udzielanie informacji oraz obsługa administracyjna projektów realizowanych przez Biuro
- przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi, kierowanie klientów do właściwych pracowników merytorycznych lub komórek organizacyjnych urzędu
- prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad terminowym załatwianiem skarg
- sporządzanie projektów odpowiedzi na skargi wpływające do Biura
- organizowanie oraz obsługa spotkań Dyrektora Biura, prowadzenie terminarza spotkań
- prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Dyrektora i pracowników Biura
- zamawianie materiałów biurowych, prasy, książek na potrzeby Biura
- pomoc prawna w zakresie ochrony praw i interesów konsumentów, w tym:
- udzielanie informacji w prostych sprawach z zakresu ochrony praw konsumenckich
- przygotowywanie projektów pism, wniosków dotyczących ochrony praw konsumenckich
- sporządzanie raportów, analiz i sprawozdań z realizacji zadań własnych i Biura
- ewidencjonowanie wniosków i zapytań konsumentów
- przygotowywanie i aktualizowanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej
- nawiązywanie kontaktu i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
Informacja o warunkach pracy na tym stanowisku:
Miejsce pracy:
budynek Urzędu - ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław.
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim: miejsce parkingowe, podjazd do budynku, winda, wózek ewakuacyjny.
IV kwartał 2023 r.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: średnie
- znajomość ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, w szczególności DZIAŁ V Rozdział 2 Organizacja ochrony konkurencji i konsumentów
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności DZIAŁ VIII Skargi i wnioski
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- obsługa pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe
- samodzielność, umiejętność organizacji i planowania pracy, dokładność, systematyczność, sumienność, terminowość, komunikatywność, zdolność koncepcyjnego myślenia.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu wrześniu 2023 roku wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.