Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Pracownik do spraw administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Chodzież
Numer: StPr/25/0194
-organizacja obiegu dokumkentów, kompletowanie, kontrolowanie i porządkowanie dokumentów oraz jej archiwizacja,
-odbieranie i ewidencjonowanie korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej,
-rozmowy telefoniczne z klientami, uczestnikami projektów oraz urzędami,
-obsługa urządzeń biurowych, komputer, skaner, kserokopiarka, telefon itp.,
-wsparcie biura projektów stowarzyszenia i podmiotów współpracujących w zakresie, sporządzanie dokumentacji, pism, tabel, zastawień, umów, praca w systemach, ewaluacja i monitoring form wsparcia, nadzór nad przebiegiem form wsparcia, organizacja i techniczna obsługa form wsparcia, dbałość o porządek, wszelkie czynności administracyjne,
-reklama i public relations: tworzenie ofert, przygotowanie tekstów reklam, rozsyłanie ofert do klientów, dystrybucja ulotek i plakatów, zlecanie reklam, kontakty telefoniczne i meilowe, ofertowe, tworzenie prezentacji multimedialnych,
-organizacja i dbałość o biuro, magazyn i archiwum Stowarzyszenia i podmiotów współpracujących,
-udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Wykształcenie: zasadnicze branżowe
Uprawnienia: Zdolności organizacyjne
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Dobra obsługa komputera i Internetu
Uprawnienia: uczciwość
Uprawnienia: Sumienność w wykonywaniu obowiąków
Uprawnienia: samodzielność
Wymagania inne:
Miejsce pracy:Chodzież
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 994,40 PLN
Sposób aplikowania:za pośrednictwem urzędu
Adres:Składowa 3, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Dane kontaktowe:Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Paulina Karamucka
673426-835
Sposób kontaktu:za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:skierowanie z PUP
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży