Dla naszego Klienta - dealera samochodów Iveco i Fiat Professional, poszukujemy komunikatywnych i zainteresowanych rozwojem w ASO, kandydatów na stanowisko:
Pracownik Contact Center
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania na stanowisku:
- Telefoniczny kontakt z Klientami poprzez wykonywanie połączeń wychodzących i odbieranie połączeń przychodzących
- Wsparcie działu serwisu w zakresie pierwszego kontaktu z Klientem
- Umawianie klientów do serwisów zgodnie z harmonogramem pracy Doradców Serwisowych
- Prowadzenie badań satysfakcji Klientów
- Bieżąca aktualizacja informacji w systemach i bazach danych
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz formularzy elektronicznych
- Dbanie o wysoki standard obsługi klienta oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami
Oczekiwania naszego Klienta:
- Wykształcenie minimum średnie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy własnej
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office)
- Sumienność w realizacji powierzonych zadań
- Odpowiedzialność za wysoką jakość wykonanej pracy
- Rzetelność, dokładność, zaangażowanie
- Pasja do motoryzacji
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjny system wynagrodzeń
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- System szkoleń
- Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe)
Poznaj
MOTOKARIERA S.C.
MotoKariera to 11 letnie doświadczenie w całości dedykowane zagadnieniom zarządzania zasobami ludzkimi w branży motoryzacyjnej. MotoKariera to kilkaset zrealizowanych rekrutacji i liczne projekty consultingowe (development center, tworzenie systemów wynagrodzeń). MotoKariera to ludzie… dowiedz się o nas więcej!