Obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych. Zarządzanie zaopatrzeniem - zamawianie artykułów. Organizacja i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, zestawień. Obsługa programów biurowych. Zlecanie napraw bieżących. Wystawianie faktur.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera (znajomość programów MS-Office)
Wymagania inne:
dokładność, staranność, punktualność, odporność na stres, komunikatywność,
Miejsce pracy:
Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
T. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim Magdalena Płoszkiewicz magdalena.ploszkiewicz@grodziskmazowiecki.praca.gov.pl 227555586 w. 223
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 100 - 7 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Kogo szukamy? Osób nastawionych na długą współpracę, które chcą się rozwijać, mają zdolności analitycznego myślenia oraz dobrą znajomość języka angielskiego. Praca jest stacjonarna, dlatego wymagany jest samodzielny dojazd - Adamów 50, A2 Warsaw Park na wysokości Grodziska...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Wprowadzanie zamówień oraz tworzenie nowych produktów w systemie. Kompletowanie i kontrola dokumentacji sprzedażowej i przewozowej. Koordynacja z innymi działami oraz firmami spedycyjnymi w celu zapewnienia terminowej realizacji zamówień. Monitorowanie dokumentacji celnej.
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
załatwianie spraw urzędowych; współpraca z dostawcami zewnętrznymi; współpraca z księgowością przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, kosztowych; odpowiedzialność za kompletowanie i przechowywanie dokumentacji; przygotowywanie dokumentów na zlecenie przełożonego; dbanie o sprawne...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji, Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej i recepcyjnej, Współpraca z innymi działami w firmie....
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy. Efektywne zarządzanie obiegiem informacji...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; prowadzenie ewidencji dokumentów; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; odpowiedzialność za przesyłanie danych dotyczących obrotów placówek do zarządców galerii handlowych; kompleksowa...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
O zespole: Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w ramach zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast. Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same...
Do Twoich zadań zależeć będzie: obsługa urządzeń biurowych; zarządzanie korespondencją; opisywanie wyciągów bankowych; inne prace zlecone; Nasze wymagania: dyspozycyjność; dobra organizacja pracy; umiejętność pracy pod presją czasu; wykształcenie min. średnie;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379