Do Twoich obowiązków będzie należeć: przyjmowanie gości, klientów i kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy, obsługa spotkań biznesowych, cykliczne wyjazdy do urzędów i placówek pocztowych, obsługa firmowej korespondencji – przychodzącej i wychodzącej - rozdział i dystrybucja...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: Telefoniczna rejestracja Pacjenta; Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta; Planowanie tras dla osób pobierających; Inicjowanie działań sprzedażowych; Weryfikacja zgodności danych w dokumentach; Archiwizacja dokumentacji;
Opis stanowiska: Dbanie o dobry wizerunek firmy; Bieżąca obsługa sekretariatu i biura; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów; Przygotowanie korespondencji i dokumentów; Efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie; Wykonywanie prac...
Klient portalu Praca.pl
Świętochłowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
8 dni
Telefoniczna rejestracja Pacjentów; Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta; Planowanie tras dla osób pobierających; Inicjowanie działań sprzedażowych; Weryfikacja zgodności danych w dokumentach; Archiwizacja dokumentacji;
rozliczanie pracy personelu medycznego świadczącego usługi w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez Narodowy Fundusz Zdrowia weryfikacja kwalifikacji personelu pod...
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami przez telefon i email....
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień – telefonicznie i mailowo. Fakturowanie towaru i aktualizacja stanów magazynowych. Zamawianie i przyjmowanie dostaw.
Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami; organizacja podróży służbowych; wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji; tłumaczenia; udział w targach branżowych na terenie Szwecji;
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
S-3 Personal Sp. z o.o.
Gliwice
specjalista (mid)
praca stacjonarna
976 dni temu
S-3 Personal Sp. z o.o. jest agencją pośrednictwa pracy posiadającą certyfikat o numerze rejestru7220 . Specjalizujemy się w rekrutowaniu kandydatów do pracy u pracodawców w Niemczech w różnych zawodach. Nasza firma powstała w 2002 roku. Od tego czasu za pośrednictwem S-3 Personal do pracy w Niemczech wyjechało wielu zadowolonych pracowników.
Obecnie dla naszego biura poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: 7220
Zadania:
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji
dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację
dobra znajomość pakietu MS Office
telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim
Wymagania:
dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i analitycznych
samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
mile widziane doświadczenie w zakresie rekrutacji pracowników
Oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia w firmie
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i zaangażowania
Do Twoich obowiązków będzie należeć: przyjmowanie gości, klientów i kontrahentów oraz dbanie o wizerunek firmy, obsługa spotkań biznesowych, cykliczne wyjazdy do urzędów i placówek pocztowych, obsługa firmowej korespondencji – przychodzącej i wychodzącej - rozdział i dystrybucja...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za wizerunek firmy. Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sekretariatu i biura. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, mailami oraz telefonami. Przygotowywanie dokumentów. Zapewnienie sprawnej komunikacji i obiegu dokumentów w firmie....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: Telefoniczna rejestracja Pacjenta; Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta; Planowanie tras dla osób pobierających; Inicjowanie działań sprzedażowych; Weryfikacja zgodności danych w dokumentach; Archiwizacja dokumentacji;
Opis stanowiska: Dbanie o dobry wizerunek firmy; Bieżąca obsługa sekretariatu i biura; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów; Przygotowanie korespondencji i dokumentów; Efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie; Wykonywanie prac...
Klient portalu Praca.pl
Świętochłowice
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 5 500 zł brutto/mies.
8 dni
Telefoniczna rejestracja Pacjentów; Umawianie terminów poboru w domu Pacjenta; Planowanie tras dla osób pobierających; Inicjowanie działań sprzedażowych; Weryfikacja zgodności danych w dokumentach; Archiwizacja dokumentacji;
rozliczanie pracy personelu medycznego świadczącego usługi w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez Narodowy Fundusz Zdrowia weryfikacja kwalifikacji personelu pod...
asystent umowa zlecenie część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur oraz kontrolowanie ich poprawności; Wsparcie w organizacji codziennych zadań biurowych; Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej; Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji; Drobne prace administracyjne; Wymagania: Otwartość na nowe...
Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami przez telefon i email....
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień – telefonicznie i mailowo. Fakturowanie towaru i aktualizacja stanów magazynowych. Zamawianie i przyjmowanie dostaw.
Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami; organizacja podróży służbowych; wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji; tłumaczenia; udział w targach branżowych na terenie Szwecji;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379