CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Zadania:
- Kontakt telefoniczny i meilowy w języku obcym (angielski/niemiecki/francuski/hiszpański)
- Przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu;
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej;
- Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
- Znajomości języka obcego na poziomie min.B2 oraz języka angielskiego min. B2;
- Znajomości pakietu Microsoft Office;
- Nie oczekujemy doświadczenia, firma wprowadza szkolenia wdrążające.
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w ramach umowy o pracę;
- Możliwość pracy w międzynarodowym zespole;
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie;
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych benefitów do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.);
- Zdobycie cennego doświadczenia i przyjazną atmosferę pracy.
Doświadczenie nie jest wymagane. Rozpocznij karierę w międzynarodowej firmie.