Genpact jest liderem globalizacji usług i technologii oraz pionierem w zakresie zarządzania procesami biznesowymi dla firm na całym świecie. Współpracujemy z ponad 800 klientami wykorzystując inteligentnie skonstruowane procesy, analizy i technologie. Oferujemy szeroką gamę usług branżowych. Należą do nich finanse i rachunkowość, ubezpieczenia i bankowość, zakupy & zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa klienta, aplikacje korporacyjne, zarządzanie infrastrukturą IT, zarządzanie zamówieniami.
Obecnie zarządzamy 4700 procesami w 30 językach, poprzez sieć ponad 70 centrów operacyjnych w 20 krajach.
Współpracujemy z klientami z listy Fortune Global 500 i poza nią, oraz zatrudniamy ponad 77 000 osób w ponad 20 krajach, z kluczowymi biurami w Nowym Jorku, Palo Alto, Londynie i Delhi.
Nasi klienci to firmy w różnych branż, takich jak motoryzacja, bankowość i finanse, ubezpieczenia, produkcja, branża farmaceutyczna, telekomunikacja i logistyka.
Zapewniamy bezproblemowy serwis z naszych globalnych centrów, aby zaspokoić cele biznesowe, kulturowe oraz językowe naszych klientów.
Jesteśmy znani z generowania wpływu. Jeśli chcesz poznać nas lepiej odwiedź nas na www.genpact.com.
Dołącz do nas!
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące faktur, które obejmują oferty cenowe, kontrole cen i ilość produktów
- Przetwarzanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu
- Ogólna administracja obejmująca obsługę plików klientów.
- Wsparcie zespołu w zakresie obiegu dokumentacji klientów.
- Dobra znajomość j. hiszpańskiego (B2)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Dyspozycyjność 10-15 godz/tyg
- Znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- Analityczne podejście i chęć dalszej nauki;
- Umiejętność pracy w grupie, komunikacji;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Możliwość uczestnictwa w nowych projektach;
- Możliwość rozwoju;
- Dodatkowe bonusy (LuxMed, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, karta Lunchpass, dodatkowe dni urlopu, biking program).