specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji i pomp ciepła na warsztacie w siedzibie firmy; diagnostykę urządzeń w zakresie awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; pomoc w wykonywaniu prac konserwacyjnych na terenie siedziby firmy w zakresie urządzeń...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
Larix Sp. S.K.A.Buczkowice, koło Bielska-Białej
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Pracownik Biurowy z j. francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: PB/AG
Zadania:
kontakt z Klientami, wsparcie pod kątem zgłoszeń,
wprowadzanie danych oraz zarządzanie bazą informacji w systemie,
przygotowywanie prostych raportów i sprawozdań,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżących zapytań klientów.
Wymagania:
dobra znajomość języka francuskiego,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
mile widziane doświadczenie w pracy w kontakcie z Klientem,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę w międzynarodowym środowisku,
atrakcyjny pakiet benefitów,
możliwość rozwoju w ramach struktury firmy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: wykonywanie napraw urządzeń klimatyzacji i pomp ciepła na warsztacie w siedzibie firmy; diagnostykę urządzeń w zakresie awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; pomoc w wykonywaniu prac konserwacyjnych na terenie siedziby firmy w zakresie urządzeń...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
Larix Sp. S.K.A.Buczkowice, koło Bielska-Białej
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...