Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 21 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Opis stanowiska:
Jeżeli jesteś studentem zaocznym lub skończyłeś studia i poszukujesz stałej pracy. Jesteś osobą otwartą i komunikatywną, lubisz rozmawiać przez telefon lub chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe - właśnie takich osób poszukujemy, ta oferta jest dla Ciebie!
Na czym polega praca?
Na kontakcie telefonicznym z klientem (tylko połączenia przychodzące, bez sprzedaży) oraz na obsłudze systemu komputerowego. Rozmowy polegają na przyjmowaniu zgłoszeń związanych ze szkodami oraz z zakresu ubezpieczeń majątkowych i na życie a także na obsłudze klientów, których sprawy są już w trakcie realizacji.
Co dla Ciebie?
- Umowa o pracę
- Stałe miesięczne wynagrodzenie + dodatkowe premie
- Elastyczny grafik dostosowany do Twoich potrzeb - praca 8h/dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 ( zmiany rozpoczynają się co 15 minut, więc pracujesz np. od 8:00 do 16:00, od 08.15 do 16:15 ….itd. )
- Otrzymasz przeszkolenie oraz indywidualną opiekę, dzięki czemu zdobędziesz doświadczenie oraz udoskonalisz swój warsztat pracy
- Nowoczesne narzędzia do pracy
- W trakcie przerwy zrelaksujesz się w pokoju wypoczynkowym, w którym możesz skorzystać z telewizji cyfrowej, stołu do piłkarzyków czy konsoli Xbox
- Otrzymasz dofinansowanie do posiłków