Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Młodszy Księgowy w Dziale Księgowości Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale Księgowości

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Leszno Pracownik Biurowy Leszno
Pracownik biurowy – specjalista ds. rekrutacji i obsad

Pracownik biurowy – specjalista ds. rekrutacji i obsad

Carework24 Sp. z o.o. Sp. k.
Leszno
praca stacjonarna
rekrutacja online
1304 dni temu

Ogłoszenie numer: 4656208, z dnia 2021-05-31

CareWork to marka o ugruntowanej pozycji działająca w branży opieki nad osobami starszymi w Niemczech. Na co dzień wspieramy, pomagamy, doradzamy. Jeśli nie przeraża Cię język niemiecki, praca z ludźmi
i w wewnętrznym CRM, a także trochę proaktywności – koniecznie czytaj dalej!
Oddział CareWork w Lesznie ogłasza rekrutację na stanowisko:


Pracownik biurowy – specjalista ds. rekrutacji i obsad

Miejsce pracy: Leszno

 

Opis stanowiska

  • Poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w Lesznie, a przede wszystkim weźmie na siebie obowiązki specjalisty do spraw rekrutacji i obsad, co w skrócie oznacza spotkania i rozmowy z kandydatami na opiekunów osób starszych w Niemczech, kontakt z obecnymi opiekunami, proponowanie zleceń i uzgadnianie szczegółów wyjazdów;
  • Pracuje z nami ponad tysiąc opiekunów osób starszych, czasem trzeba do nich zadzwonić, porozmawiać, zaproponować nowe zlecenie, dlatego poszukujemy pracownika, który lubi i umie rozmawiać z ludźmi;
  • Twoja praca będzie w dużej mierze samodzielna, oczekiwać będziemy więc od Ciebie aktywności i otwartości w kontaktach z opiekunami. Czasem trzeba będzie gdzieś pojechać, pokazać firmę na zewnątrz;
  • W naszym biurze lubimy, kiedy wszystko idzie odpowiednim torem, dlatego też poszukujemy osoby, która dbać będzie o prawidłowy obieg dotyczących jego pracy dokumentów oraz sprawnie i sumiennie zarządzać danymi.

Wymagania

  • W naszej firmie czasem się zapominamy i mówimy po niemiecku (zresztą nasza baza danych bezlitośnie nas do tego zmusza) naszym koniecznym wymaganiem jest więc znajomość języka niemieckiego w stopniu co najmniej komunikatywnym (B1/B2);
  • Będziemy zadowoleni, jeśli możesz pochwalić się wyższym wykształceniem, ale wykształcenie średnie na pewno nie wykluczy Cię z wyścigu o pracę u nas;
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel) to dla nas mus, ale dla Ciebie na pewno żaden problem;
  • Bardzo dobra organizacja pracy to klucz do sukcesu, jeśli możesz się nią pochwalić – szukamy właśnie Ciebie!
  • W pracy z naszą bazą danych na pewno przyda się Twoja dokładność i sumienność, a wysoka kultura osobista oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne pomogą w realizacji obowiązków;
  • Co więcej? Właściwie nic, ale przychylnym okiem spojrzymy na osobę, która posiada prawo jazdy kat. B;
  • Doświadczenie w rekrutacji także będzie dodatkowym atutem!

Oferujemy

  • Przede wszystkim – bardzo atrakcyjny system premiowania. Twoje zaangażowanie i aktywność zostaną docenione lepiej, niż podejrzewasz;
  • Premia to jednak nie wynagrodzenie – to także będzie atrakcyjne i adekwatne do Twoich obowiązków;
  • Oferujemy także prywatne ubezpieczenie zdrowotne, państwowe kolejki będą mniej straszne;
  • Dajemy ci dużą samodzielność i możliwość rozwoju. To, jak z tego skorzystasz, zależy tylko od Ciebie;
  • Co więcej, atmosfera. U nas będzie miła, a czas pracy upłynie Ci szybciej niż myślisz;
  • Zainteresowany – zgłoś się – możesz zacząć już wkrótce!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

CareWork - opiekunki w Niemczech

Dlaczego warto?

CareWork to firma, która opieką nad osobami starszymi zajmuje się już 15 lat. Współpracujemy z opiekunkami i opiekunami osób starszych w całej Polsce. Poszukujemy dla nich zatrudnienia na terenie Niemiec. Wspieramy, doradzamy, służymy pomocą. Nasi klienci to osoby starsze i schorowane, potrzebujące opieki domowej, serca i życzliwości. O branży opiekuńczej wiemy wszystko. Zapraszamy do kontaktu!

Proces rekrutacji

Krok ikona rozmowa telefoniczna Skontaktuj się z nami
Krok ikona spotkanie Powiedz, kim jesteś i czego oczekujesz
Krok ikona spotkanie rekrutacyjne Pytaj, korzystaj z pomocy i doświadczenia
Krok ikona wybór kandydata Wybierz odpowiednie miejsce pracy
Krok ikona propozycja współpracy Wyjedź do pracy

Opinie pracowników

zdjęcie pracownika

Gabriela

Wschowa

Z firmą CareWork współpracuję od pięciu lat. Mam osobisty kontakt z pracownikami firmy i wspólnie rozwiązujemy wszelkie problemy. Współpraca układa się bez zastrzeżeń. Mogę polecić i polecam firmę CareWork z czystym sumieniem”

zdjęcie pracownika

Barbara

Konin

CareWork to dla mnie profesjonalna i rzetelna firma, szybkie zlecenia dopasowane indywidualnie do potrzeb i doświadczenia opiekuna, opiekunki. Polecam i zachęcam panie, panów do współpracy

Więcej

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. dokumentacji jakościowej - pracownik biura budowy

    Jww Invest S. A.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
  • Młodszy specjalista ds. wsparcia dozoru technicznego

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją...
  • Asystent / Stażysta w dziale kadr i płac

    Fresenius   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    Zadania, jakie Ci proponujemy: przygotowanie korespondencji wychodzącej odbieranie poczty przychodzącej skanowanie dokumentów wpinanie dokumentów do teczek osobowych przygotowanie dokumentów do archiwizacji inne administracyjne zadania w dziale kadr i płac W zamian oczekujemy: studenta /...
  • Starszy referent w Dziale Uprawnień Świadczeniobiorców w Wydziale Organizacyjnym

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: udzielanie informacji i wyjaśnień w sprawach związanych z dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym, rozpatrywanie spraw związanych z umowami dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie, ustalanie...
  • Młodszy Księgowy w Dziale Księgowości Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale Księgowości

    Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ   Poznań, ul. Baraniaka 88D    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przyjmowanie dokumentów księgowych sprawdzonych pod względem merytorycznym, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja i ewidencja dokumentów księgowych w systemie finansowo-księgowym, przygotowywanie przelewów i sprawdzanie ich...
  • IP Assistant / Paralegal

    AIPEX   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About AIPEX: AIPEX is a pan-European Intellectual Property (IP) law firm with offices in major cities across Europe. We serve as the regional counsel for multi-nationals and corporations, providing innovative solutions to the complex challenges of managing intellectual property portfolios in...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

    Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą; Skanowanie i systematyzowanie dokumentów; Wpinanie dokumentów do teczek osobowych; Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji; Wykonywanie innych zadań administracyjnych w dziale HR;
  • Pracownik biurowy

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjna biura. Fakturowanie. Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Rejestracja i archiwizacja dokumentów. Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie. Tworzenie raportów. Koordynowanie zaopatrzenia biura. Wspieranie...