Ogłoszenie numer: 8733322, z dnia 2024-02-05
Eskulap Sp. Z O.O. Sp. K., polska firma obecna na rynku od ponad 30 lat działająca w branży zoologicznej i weterynaryjnej, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych poszukuje pracownika na stanowisko:
Pracownik biurowy / Pomocnik w dziale handlowo-marketingowym
Miejsce pracy: Balice, Ul. Krakowska 178 B
Opis stanowiska
- Monitorowanie trendów rynkowych, badań konkurencyjnych oraz analiza potrzeb klientów w celu zidentyfikowania możliwości rozwoju kategorii.
- Wybieranie, rozwijanie i optymalizacja asortymentu produktów w ramach kategorii, uwzględniając preferencje klientów i cele firmy.
- Współpraca z działem marketingu w celu opracowania efektywnych strategii promocyjnych i reklamowych dla produktów w kategorii.
- Monitorowanie i zarządzanie cyklem życia produktów, wdrażanie działań mających na celu zwiększenie rentowności i popularności produktów.
- Opracowywanie gazetek promocyjnych, uwzględniając różne kampanie promocyjne i okazje specjalne. Analiza gazetek konkurencji w celu zidentyfikowania silnych i słabych stron oraz dostosowywanie strategii na podstawie tych obserwacji.
- Tworzenie strategii planowania zapasów, prognozowanie popytu oraz optymalizacja poziomu zapasów w magazynie, do akcji promocyjnych
- Monitorowanie skuteczności gazetek promocyjnych, analiza danych sprzedażowych i ocena zwrotu z inwestycji. Dostosowywanie strategii na podstawie wyników kampanii.
- Określanie, opracowywanie i wdrażanie strategii cenowej, uwzględniającej cele firmy, pozycjonowanie rynkowe i wartość oferowanych produktów. Określanie poziomów cen, promocji i rabatów.
Wymagania
- Znajomość rynku i trendów w branży zoologicznej,
- Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów,
- Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i priorytetami,
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
- Doświadczenie w obszarze zarządzania cenami, analityki cenowej, produktem czy w pracy na stanowiskach związanych z marketingiem i sprzedażą,
- Dobra znajomość programu Excel,
- Mile widziana znajomość programu Subiekt.
Oferujemy
- Pracę w perspektywicznej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Angażujące i ciekawe zadania na stanowisku,
- Wyjątkowe środowisko pracy (atmosfera, zespół pracowników, narzędzia pracy, benefity),
- Realny wpływ na kierunek rozwoju firmy, możliwość kształtowania polityki zarządzania sprzedażą,
- Kompleksowe wdrożenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.