DEKRA Praca jest spółką należącą do holdingu DEKRA AG - lidera usług personalnych na terenie Europy. Nasza działalność koncentruje się na terenie Polski, pośrednicząc w pozyskiwaniu pracowników i oferując szeroko pojęte usługi z zakresu doradztwa personalnego, stałej rekrutacji i pracy tymczasowej.
DEKRA Praca jest zarejestrowaną Agencją Zatrudnienia. Certyfikat nr 8194
Dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik biurowy - Pomoc księgowa
Miejsce pracy: Niepołomice
Nr Ref.: PK/02/2023
Zadania:
- kontrola i monitorowanie otrzymanych dokumentów pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,
- księgowanie kosztów związanych np. z wydatkami pracowniczymi, zakupami usług, surowców, opakowań, transportów i wyrobów gotowych.
- uzupełnianie dokumentacji faktur i archiwizowanie zaksięgowanych faktur,
- uzgadnianie kont bilansowych,
- współpraca z Kontrolerem Produkcji,
- uczestnictwo w inwentaryzacji surowców, opakowań oraz wyrobu gotowego,
- realizacja procesów związanych z zamknięciem miesiąca,
- udział w projektach Działu Finansowego.
Wymagania:
- doświadczenie/staż w dziale księgowości LUB wykształcenie w obszarze rachunkowości/finansów (status studenta zaocznego),
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2/B1,
- znajomość prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz ustawy o VAT, MS Office (zwłaszcza Excel),
- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i dyspozycyjność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałego zatrudnienia,
- hybrydowy system pracy (2/3 razy w tygodniu zdalnie),
- pracę w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00,
- dofinansowanie do obiadów w biurze,
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej,
- możliwość przystąpienia do programu sportowego,
- zniżki na firmowe produkty,
- kawę, herbatę i codziennie świeże owoce,
- siłownie na terenie firmy,
- imprezy integracyjne, pikniki rodzinne.