Pracownik biurowy/kasjer

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Szeligi (pow. ełcki, gm. Ełk), Szeligi
praca stacjonarna
1 dzień temu
Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Pracownik biurowy/kasjer
Miejsce pracy: Szeligi (pow. ełcki, gm. Ełk), Szeligi
Numer: StPr/25/0203
OBOWIĄZKI:
pracownik biurowy/kasjer
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Szeligi


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Admin Admin
(87) 629 02 13-17


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. dokumentacji

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre (CPBC) w Szczecinie, w ramach zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast. Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same...
  • Specjalista ds. baz danych

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 godz.
    Współpraca z gabinetami lekarskimi i klinikami medycznymi w USA: telefon, fax, e-mail, inne kanały. Dodawanie i zarządzanie dokumentami medycznymi w bazie danych. Kontrola adekwatności i kompletności dokumentacji z wymogami kontraktowymi i prawnymi. Uzupełnianie zgłoszeń, wyjaśnianie...
  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Asystentka / Asystent działu administracji

    Vimap Sp. z o.o.   Olsztyn, ul. Dworcowa 3    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna oraz e-mailowa obsługa sekretariatu i gości biura w języku polskim i angielskim, wstępna obsługa dokumentacji księgowej, obsługa dokumentacji biurowej oraz korespondencji (elektronicznej i tradycyjnej), organizacja spotkań i wyjazdów...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Pracownik Administracyjno-Kadrowy

    MIWRO sp. z o.o. sp. k.   Mirków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Szukasz pracy, która łączy zadania administracyjne i kadrowe? Masz doświadczenie w obsłudze faktur, dokumentacji pracowniczej i kontaktach z biurem księgowym? Jeśli cenisz sobie stabilność i rozwój zawodowy, ta oferta jest dla Ciebie! Zakres obowiązków: Obsługa faktur sprzedażowych i...
  • Pracownik biurowy w Dziale Zakupów (m/k/r)

    SANHA Polska Sp. z o.o.   Legnica, wygodna lokalizacja 3 km od centrum miasta i około 3 km do drogi S-3 kierunek Lubin,    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/na za realizację działań związanych z procesem zakupowym: operacyjną realizacją wybranych etapów procesu zakupów, kontrolę i raportowanie terminowości dostaw, bezpośredni kontakt z dostawcami, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej wysyłek złomu, przyjmowanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Stawki 2A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji, Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej i recepcyjnej, Współpraca z innymi działami w firmie....
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379