Central Fund of Immovables jest firmą skupioną wokół nieruchomości. Zajmuje się działalnością dewelopersko-inwestycyjną, a także hotelarstwem i gastronomią. Obecnie spółka dysponuje kilkudziesięcioma nieruchomościami komercyjnymi usytuowanymi w województwie łódzkim, śląskim, mazowieckim, pomorskim, dolnośląskim i lubuskim, jest także właścicielem i zarządza grupą hoteli oraz obiektów noclegowych w Polsce, a także kilkoma restauracjami w Łodzi i w Warszawie. W naszej ofercie znajdują się między innymi czterogwiazdkowe hotele, znane od wielu lat zarówno wśród gości biznesowych jak i indywidualnych: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Grand Royal Hotel, Warsaw Plaza Hotel i Premier Kraków Hotel, a także autorskie Boutique i Citi Hotel's.
W związku z kolejnymi planami inwestycyjnymi oraz rozwojem CFI, poszukujemy nowych pracowników, którzy będą wsparciem dla zespołu, który od wielu lat realizuje misję i cele firmy.
- pierwszym zadaniem będzie szybkie przyswojenie informacji na temat działalności firmy, poznanie zespołu i zakresu działalności poszczególnych działów – z tą wiedzą zdecydowanie łatwiej będzie wykonywać Ci powierzone obowiązki – oczywiście pomożemy!
- codzienna obsługa telefoniczna i mailowa biura – to Twoim zadaniem będzie pilnowanie kontaktu z potencjalnymi klientami i kontrahentami
- kontrola bieżących umów najmu oraz przygotowywanie umów będzie codziennością
- prowadzenie rejestrów oraz zestawień – kontrola będzie bardzo ważną częścią Twojej pracy
- ciekawym wyzwaniem będzie możliwość zdobycia doświadczenia na wielu płaszczyznach, bo chcemy, aby do Twoich obowiązków należało wsparcie administracyjne wszystkich działów pionu nieruchomości
- co jeszcze Cię czeka? Na pewno konstruowanie pism urzędowych, windykacja należności od kontrahentów, archiwizacja dokumentów, opisywanie faktur i dokumentów kosztowych w wewnętrznym systemie obiegu dokumentów (Sage Obieg Dokumentów), a także obsługa platformy PUESC oraz Bazy Danych o produktach i opakowaniach o gospodarce odpadami (BDO) – to tematy, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć, jednak pomożemy Ci na wstępie, jeśli nie są dotychczas znajome
- bardzo ważnym elementem Twojej pracy będzie komunikacja z Zespołem – tylko znając nas i nasze zadania, będziesz w stanie dobrze wykonywać swoją pracę. Tu też pomożemy!
- pracę w dużej, wielozadaniowej organizacji, której jednym z filarów są NIERUCHOMOŚCI
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w polskiej, dużej organizacji
- pewny rozwój, zwiększenie kompetencji i szansę na awans w strukturach firmy
- rodzinną atmosferę w całej firmie, dzięki której tworzymy zgrany Zespół
- pracę w wyjątkowo fajnym biurze w Łodzi
- umowę o pracę po okresie próbnym bądź umowę o współpracy – w zależności od preferencji.
- przede wszystkim ogromnej chęci do pracy z ludźmi i dla ludzi
- doświadczenia chociaż w części ww. obowiązków – potrzebujemy kogoś „na już", kto wesprze nas w pracy, dlatego tu akurat nie możemy nauczyć wszystkiego od zera
- konieczne na tym stanowisku jest posługiwanie się programami MS Office, a mile widziane będzie doświadczenie z Sage Symfonia Handel oraz Symfonia Finanse i Księgowość (to bardzo przyjazne programy, w razie czego zrobimy Ci szybkie, ale efektywne szkolenie)
- entuzjazmu w codziennej pracy, zaangażowania i pozytywnej energii
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego – codzienny kontakt z kontrahentami wymaga od nas wszystkich lekkości w rozmowie i piśmie
- stałości – nasza forma to lata doświadczeń i zgrany zespół, dlatego zależy nam aby nowi pracownicy dołączali do nas świadomie i zostawali z nami na długo.
Poznaj
CFI Hotels Group
CFI Hotels Group to dynamicznie rozwijająca się sieć obiektów hotelowych w Polsce. Obecnie posiadamy 14 lokalizacji oferujących doskonałą jakość, profesjonalną obsługę i atrakcyjne ceny. Naszymi Klientami są zarówno firmy planujące organizację konferencji, sympozjów i szkoleń jak i rodziny spragnione luksusowego relaksu w najbardziej urokliwych zakątkach kraju.