Kraków / Polska
Pracownik Biurowy - branża motoryzacyjna
Szukamy osoby odpowiedzialnej za dobre funkcjonowanie administracji
w firmie związanej z branżą motoryzacyjną:
- realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych,
- sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami,
- prowadzenie dokumentacji w transakcjach kupna- sprzedaży (przygotowywanie zamówień, faktur),
- prowadzenie baz danych klientów i kontakt z klientami,
- dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania zadań,
- załatwianie wszelkich spraw dotyczących samochodów (głównie urzędy),
- współpraca z firmami transportowymi i planowanie oraz organizowanie transportów.
Pracownik działu administracyjnego powinien mieć:
- wykształcenie minimum wyższe niepełne (preferowane zarządzania, ekonomia, marketing),
- dobrą obsługę komputera (zwłaszcza Program Excel),
- prawo jazdy kategorii B (korzystanie z samochodu służbowego) - WARUNEK KONIECZNY,
- komunikatywna znajomość j. francuskiego lub j. niemieckiego (ważną kwestią jest umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie) - WARUNEK KONIECZNY,
- znajomość j.angielskiego,
- umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji,
- osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami negocjacyjnymi, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością współpracy z ludzi, a także analitycznym umysłem.
Warunki pracy:
Miejscem pracy jest przedsiębiorstwo, biuro firmy w Krakowie. Praca ta wiąże się również z kontaktami z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy ośmiogodzinny. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.