Ogłoszenie numer: 1647389, z dnia 2017-05-26
RENGL, s.r.o.
Spółka RENGL zajmuje się realizacją kampanii plakatowych, drukiem i wyklejaniem plakatów. Prowadzimy największą sieć powierzchni outdoorowych na terenie Republiki Czeskiej oraz Słowackiej, która składa się z 3.500 nośników ogłoszeniowych w 113 miastach.
Pracownik administracyjno - organizacyjny z językiem czeskim
Miejsce pracy: Czechy, Liberec
Opis stanowiska
- obowiązki administracyjno-organizacyjne w dziale handlowym
- utrzymywanie kontaktów z polskimi dostawcami i klientami
- tworzenie kalkulacji cenowych i raportów, przyjmowanie zamówień, fakturowanie
- udział w spotkaniach biznesowych z polskimi kontrahentami
- bieżąca obsługa korespondencji i tłumaczenia tekstów (czeski/polski)
Wymagania
- wykształcenie średnie
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. dwa lata
- komunikatywność
- znajomość obsługi pakietu MS Office
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (język ojczysty)
- znajomość języka czeskiego
- dokładność, wiarygodność i niezależność, odpowiedzialność za powierzone obowiązki
- praca możliwa w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
Oferujemy
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin
- wynagrodzenie po okresie próbnym 20-25.000 Kč
- Miejsce pracy: Liberec, sporadyczne podróże służbowe do Wrocławia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.