Import i sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, wynajem przestrzeni pod składowanie.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mikołów, ul Kościuszki 61F
Zakres obowiązków:
- Obsługa administracyjna biura
- Weryfikacja faktur, umów oraz pozostałych dokumentów finansowych
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
- Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie
Wymagania:
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość pakietu Office oraz Wapro MAG
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, dyspozycyjność
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3-miesięczny okres próbny)
- Stabilną pracę w firmie istniejącej na rynku od ponad 25 lat
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Poznaj
B@T Sp. z o.o.
Import i sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, wynajem przestrzeni pod składowanie.