Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Będzin, ul. Sielecka 63    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Pracownik biurowy

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji przekazywanych od klientów firmy. Kompleksowa obsługa...
  • Referent / Referentka w Dziale Technicznym / Serwisu

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Obsługa poczty elektronicznej; Telefoniczne i mailowe umawianie prac dla techników; Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących; Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji;
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Czeladź Pracownik Biurowy Czeladź
Pracownik Administracyjno-Biurowy

Pracownik Administracyjno-Biurowy

Adecco Poland Sp. z o.o
Czeladź
praca stacjonarna
3052 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Obecnie dla naszego Klienta z terenu Czeladzi, pilnie poszukujemy kandydatów chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: 


Pracownik Administracyjno-Biurowy

Miejsce pracy: śląskie/ Czeladź

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja przychodzącej korespondencji oraz rachunków
  • Skanowanie oraz wprowadzanie dokumentów do programu FK 
  • Obsługa poczty oraz przygotowywanie korespondencji 
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz rejestracja w systemie
  • Zarządzanie rejestrem faktur sprzedażowych i zakupowych
  • Wystawianie bieżącej dokumentacji przyjęć oraz wysyłek towaru
  • Wprowadzanie danych do systemu 
  • Kontakt z Klientem (Polska, Austria) w celu organizowania i zamawiania przekazów materiałowych 
  • Kontakt z polskimi  rozlewniami w celu organizacji odbiorów pustych opakowań
  • Rozliczanie wydatków oraz delegacji pracowniczych 
  • Przygotowywanie zbiorczych zestawień i dokumentów do księgowości 

Od idealnego kandydata oczekujemy:

  • Umiejętności logicznego i sprawnego myślenia
  • Umiejętności czytania i słuchania ze zrozumieniem oraz umiejętności przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały
  • Znajomości programów MS Office, Excel i Outlook oraz gotowość do podniesienia kwalifikacji w tym zakresie
  • Znajomość podstaw rachunkowości (książka przychodów i rozchodów) oraz podstaw księgowości 
  • Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną 
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B1-B2) 
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność szybkiego przyswajania nowej wiedzy 
  • Gotowość do pracy w środowisku wielokulturowym, tolerancyjność

W zamian oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pierwszą na okres próbny następną na czas nieokreślony
  • Pracę od poniedziałku do piątku na jedną zmianę 8:00-16:00 lub 9:00-17:00 (możliwość indywidualnego dopasowania)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i dalszą ścieżkę rozwoju
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 

 

Oferta dotyczy pracy stałej - zatrudnienie bezpośrednio w firmie Klienta. 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Poznaj

Adecco Poland Sp. z o.o

Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.

Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.

Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.

Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.

Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Logistyki Projektów

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Będzin, ul. Sielecka 63    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie zamówień i zleceń zgodnie ze specyfikacją projektu. Przygotowywanie umów ramowych z dostawcami i podwykonawcami. Współpraca z działem prawnym przy opiniowaniu umów z podwykonawcami. Współpraca z działem finansowym, aktualizacja gwarancji bankowych i...
  • Pracownik sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM   Sosnowiec    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Żywiec, ul. Armii Krajowej    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Pracownik biurowy

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Kompleksowe wsparcie firmy w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych. Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta wg obowiązujących standardów. Przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie zgłoszeń i reklamacji przekazywanych od klientów firmy. Kompleksowa obsługa...
  • Referent / Referentka w Dziale Technicznym / Serwisu

    Solid Security Sp. z o.o.   Wrocław, Psie Pole    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wprowadzanie danych do systemu informatycznego; Obsługa poczty elektronicznej; Telefoniczne i mailowe umawianie prac dla techników; Obsługa telefonicznych połączeń przychodzących; Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji;
  • Pracownik Biurowy

    AYP Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
  • Pracownik biurowy

    Grupa Outworking   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   4 850 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie...