Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować) Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Administrator Produkcji

    Praca.pl   Duchnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Rozliczanie procesów produkcyjnych za pomocą systemu NAV. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów produkcyjnych. Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemów. Bieżące wsparcie administracyjne działu produkcji. Kontrola i zamawianie komponentów produkcyjnych...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny

    KOMORNIK SĄDOWY   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    rejestracja spraw w repertorium, podkładanie korespondencji, przygotowywania korespondencji do wysłania, inne czynności.
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Podinspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Belgia
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
864 dni temu
Ogłoszenie numer: 7430535, z dnia 2022-08-29

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu

Biuro Informacyjne Województwa Wielkopolskiego w Brukseli

 

poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektor
Miejsce pracy:
Nr ref.: 85/2022

wymiar etatu: 1

 

wykształcenie: wyższe magisterskie

preferowane kierunki: politologia, ekonomia, prawo, europeistyka, administracja, stosunki międzynarodowe, dziennikarstwo, zarządzanie państwem.

 
Zakres obowiązków:
  • wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych związanych z działaniem Biura Informacyjnego Województwa Wielkopolskiego w Brukseli,
  • redagowanie tekstów, w tym artykułów prasowych, newsletterów, wywiadów, raportów, sprawozdań i pism oraz zarządzanie profilami Biura w mediach społecznościowych,
  • monitorowanie polityk, programów, funduszy i inicjatyw Unii Europejskiej oraz udział w wydarzeniach związanych z tą tematyką,
  • stały kontakt z przedstawicielami instytucji Unii Europejskiej oraz placówek dyplomatycznych RP,
  • stały kontakt z podmiotami Województwa Wielkopolskiego w zakresie przekazywania informacji oraz ich reprezentowania na forum Unii Europejskiej,
  • podejmowanie działań na rzecz współpracy międzyregionalnej poprzez kontakty z przedstawicielami regionów w Brukseli – zwłaszcza z regionami partnerskimi Województwa Wielkopolskiego,
  • uczestnictwo w przygotowywaniu wydarzeń organizowanych przez Biuro,
  • wykonywanie tłumaczeń pisemnych z języka angielskiego na polski i vice versa oraz z innych zadeklarowanych przez kandydata języków.
Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie
  • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu Województwa Wielkopolskiego
  • znajomość specyfiki, potencjału oraz potrzeb Województwa Wielkopolskiego
  • znajomość problematyki Unii Europejskiej oraz polityk unijnych ze szczególnym uwzględnieniem tych, które bezpośrednio wpływają na samorządy
  • znajomość struktury i zakresu działania instytucji i organów doradczych UE
  • umiejętność redagowania tekstów, w tym: artykułów prasowych, newsletterów, wywiadów, raportów, sprawozdań i pism
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1
  • umiejętność tłumaczenia pisemnego z języka angielskiego na polski i vice versa oraz z innych języków, których znajomość kandydat deklaruje
  • biegła obsługa komputera - pakietu aplikacji biurowych MS Office oraz urządzeń biurowych
  • kandydaci posiadający doświadczenie zawodowe proszeni są o podanie danych kontaktowych osób, które mogą poświadczyć ustnie referencje kandydata
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość dodatkowych języków obcych, w szczególności języka niemieckiego lub/i francuskiego
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym lub/i administracji publicznej
Informacje o warunkach i miejscu pracy:

 

Praca w Biurze Informacyjnym Województwa Wielkopolskiego w Brukseli (rue Montoyer 21, 1000 Bruksela - Belgia) wiąże się z koniecznością przeprowadzenia się do Belgii. Pracodawca nie pokrywa kosztów związanych z zamieszkaniem na terenie Belgii.

 

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny
  • pracę w dynamicznym i zgranym zespole w środowisku międzynarodowym.
Wymagane dokumenty:
  • CV zawierające wyłącznie niezbędne dla procesu rekrutacji informacje: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, telefon lub adres mail do celów kontaktowych, przebieg doświadczenia zawodowego, posiadane kwalifikacje
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
  • własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia:
    • „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam  z pełni praw publicznych.” zgodnie z art. 6 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
    • „Nie byłem/am skazany/na prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe." zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
    •  „Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
    • „Posiadam obywatelstwo polskie” zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530).
      Oświadczenia do druku – pobierz
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 roku poz.530) jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

Podobne oferty

  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    El Professional sp. z o. o.   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dydaktyki

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za zaplanowanie, przygotowanie i realizację całorocznego procesu dydaktycznego dla pracowników i doktorantów oraz za obsługę administracyjną komisji programowych i Wydziałowej Komisji ds. Jakości...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować) Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    20 godz.
    O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Administrator Produkcji

    Praca.pl   Duchnów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Rozliczanie procesów produkcyjnych za pomocą systemu NAV. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów produkcyjnych. Terminowe i dokładne wprowadzanie danych do systemów. Bieżące wsparcie administracyjne działu produkcji. Kontrola i zamawianie komponentów produkcyjnych...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)   
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Pracownik administracyjny

    KOMORNIK SĄDOWY   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    rejestracja spraw w repertorium, podkładanie korespondencji, przygotowywania korespondencji do wysłania, inne czynności.
  • HubSpot CRM Manager

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Nadzór nad wdrożeniem HubSpot w strukturach firmy, w tym koordynacja działań i monitorowanie postępów. Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania klientów. Projektowanie i automatyzacja procesów w HubSpot, z...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...