Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 7 maja 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego i wypadkowego, pochodnych od wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych świadczeń ze stosunku pracy,
- Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach PIT 11,
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego oraz PFRON,
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących do ZUS,
- Sporządzanie informacji statystycznych oraz sprawozdawczość budżetowa w zakresie zadań wydziału.
Charakterystyka pracy:
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustaw: Kodeks pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o pracownikach samorządowych, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych.
Miejsce pracy Praca w budynku urzędu. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony w windy niedostosowane do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Budynek niedostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Drzwi wejściowe do pomieszczenia pracy umożliwiają wjazd wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, obsługą interesanta, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- Obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm.),
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Wykształcenie wyższe minimum I stopnia,
- Powyżej pół roku doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń,
- Pożądane kompetencje: Identyfikacja z Urzędem, sumienność, dążenie do rezultatu, komunikacja, samodzielność, współpraca,
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
-
Wykształcenie wyższe minimum I stopnia o kierunku ekonomia, rachunkowość lub administracja.