CloudBest to firma zarządzająca międzynarodowymi projektami z zakresu wielu branż, w tym FinTech. Nasze wyspecjalizowane zespoły zapewniają swoim klientom wsparcie w takich obszarach jak tworzenie oprogramowania, publikowanie treści, obsługa klienta, marketing, motoryzacja i rozwój biznesu.
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w międzynarodowych strukturach jako:
PMO Assistant [rekrutacja prowadzona online]
Warszawa
Jeśli jesteś osobą która,
- Jest znużona monotonią i powtarzalnością w obecnym życiu i chciałaby coś zmienić;
- Jest proaktywna, szuka niesztampowych rozwiązań i lubi tworzyć nowe rzeczy;
- Lubi młode, nowoczesne środowisko pracy o kulturze start-upowej;
- Jest nastawiona na pracę zespołową i lubi pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
a Twój profil zawodowy jest bliski poniższym umiejętnościom:
- Swobodna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, preferowany poziom B2/C1;
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość programu Ms Excel i Power Point;
- Mile widziana znajomość SharePoint;
- Znajomość branży nowych technologii, IT i blockchain będzie dodatkowym atutem;
- Wybitne zdolności organizacyjne;
- Komunikatywność;
- Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu.
to właśnie Ciebie szukamy!
Dołącz do naszego zespołu i daj sobie szansę na:
- Rozwój osobisty i zdobycie doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku;
- Pracę z zespołem entuzjastów, który z sukcesem tworzy firmę w najszybciej rozwijającej się branży blockchain;
- Świetną atmosferę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia przy startupowej kulturze organizacyjnej;
- Pracę w nowoczesnym, atrakcyjnym biurowcu przy ul. Wioślarskiej 8;
- Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty multisport;
- Wyjazdy integracyjne oraz imprezy firmowe;
- Celebrowanie Twoich urodzin;
- Świeżo wyciskany sok 100%;
- Masaże w miejscu pracy;
- Naukę języka w miejscu pracy;
- Elastyczne godziny pracy.
Wyzwania dla Ciebie:
- Prowadzenie dokumentacji projektowej na podstawie wytycznych ogólnofirmowych i wytycznych otrzymanych od Kierowników Projektu;
- Aktualizowanie SharePointów projektów w uzgodnieniu z Kierownikiem danego projektu;
- Organizowanie spotkań i warsztatów projektowych i redagowanie notatek z nich;
- Sporządzanie raportów;
- Sprawdzanie poprawności dokumentów otrzymanych od firm zewnętrznych w ramach projektu;
- Przygotowywanie prezentacji projektowych w uzgodnieniu z Kierownikami Projektów, na podstawie dostarczonych treści;
- Monitorowanie postępów z realizacji zadań.