przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe,
rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce,
tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, oraz TikTok Ads, Microsoft Ads
praca z narzędziami m.in. Meta Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads i Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Google Loocker Studio, Allegro Ads, Amazon Ads, DV360, RTB House
analiza skuteczności prowadzonych kampanii oraz raportowanie realizacji KPI (m.in. CPA, ROAS, LTV, CR),
współpraca z innymi działami i agencjami wspierającymi.
Poszukiwane kompetencje
co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych: Google, Meta, retargeting-owych
umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych działań,
potrzeba samodoskonalenia oraz chęć do nauki i ciągłego rozwoju,
znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie,
(Nice-to-have) doświadczenie w branży beauty.
(Nice-to-have) doświadczenie w prowadzeniu kampanii z branży beauty Allegro Ads i Amazon Ads
Portal Praca.plWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
16 godz.
Twoje obowiązki przygotowywanie i redagowanie materiałów prasowych oraz wypowiedzi eksperckich, współpraca z mediami, dziennikarzami i influencerami, organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów, transmisji na żywo i wywiadów jako reprezentant...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Planowanie i realizacja działań marketingowych zgodnie z obranymi strategiami; Tworzenie i wdrażanie komunikacji marketingowej w różnych kanałach; Współorganizacja webinarów oraz badań rynkowych; Przygotowanie materiałów promocyjnych i sprzedażowych; Budowanie relacji i współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych. Analiza i monitorowanie efektywności kampanii; interpretacja danych i przygotowywanie rekomendacji. Personalizacja komunikacji w oparciu o strategie i analizę danych klientów. Współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu i IT....
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social Media oraz Marketing Automation w...
Jeśli chcesz rozwijać się w branży wydawniczej, potrafisz skuteczne wdrażać strategie marketingowe i chcesz współpracować z zespołem zaangażowanych profesjonalistów, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy nasze Wydawnictwo oraz wspierajmy rozwój nauki poprzez...
Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
9 dni
Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379