HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Payroll Specialist
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 1111992
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, przedsiębiorstwa świadczącego profesjonalne usługi dla miasta oraz innych przedsiębiorstw, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wynagrodzeń.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało prowadzenie i monitorowanie administracji płacowej. Obsługa pracowników w obszarze płacowym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej firmy oraz ze znajomością przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik będzie mile widziana.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Forma zatrudnienia to umowa o pracę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Dla naszego Klienta, przedsiębiorstwa świadczącego profesjonalne usługi dla miasta oraz innych przedsiębiorstw, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wynagrodzeń.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało prowadzenie i monitorowanie administracji płacowej. Obsługa pracowników w obszarze płacowym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej firmy oraz ze znajomością przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Znajomość programu Płatnik będzie mile widziana.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole oraz atrakcyjny pakiet benefitów. Forma zatrudnienia to umowa o pracę.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.