Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży logistycznej, poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Payroll & Administration Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie, planowanie oraz wykonywanie prac w dziale Kadr i Płac.
Zakres obowiązków
- Administrowanie sprawami kadrowymi pracowników i zleceniobiorców (przygotowanie umów oraz innych dokumentów z zakresu prawa pracy)
- Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Naliczanie i kontrolowanie prawidłowości naliczania należności za pracę dla pracowników spółki (wynagrodzenia, podatki, zasiłki)
- Sporządzanie dokumentów i deklaracji ZUS oraz innych dokumentów wymaganych przez prawo pracy i ubezpieczeń społecznych (bieżąca obsługa programu Płatnik, Optima)
- Sporządzanie dokumentów dla pracowników
- Sporządzanie cyklicznych raportów i zestawień
- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
- Współpracowanie z urzędami ZUS, US, PFRON oraz sporządzanie sprawozdania do instytucji i urzędów związanych z zatrudnianiem pracowników – GUS, PFRON, ZUS
- Reprezentowanie Spółki przed organami kontroli skarbowej, ubezpieczeniowej i prawa pracy
- Doradzanie, opiniowanie i rozwiązywanie problemów z zakresu Prawa Pracy - udzielanie porad szefom działów i pracownikom
- Zarządzanie przepływem dokumentów pomiędzy działem płac i kadr oraz oddziałami firmy
- Inicjowanie zmian w obszarze swojej odpowiedzialności oraz ocenianie jakości ich wdrożenia
- Inicjowanie procesów mających na celu automatyzacje pracy w dziale
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego pozostających w związku z wykonywaną pracą
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- 4-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac
- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (np. Płatnik, Optima)
- Umiejętność wykorzystywania w praktyce przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ordynacji podatkowej
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Samodzielność w działaniu
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Biegła znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Pracodawca oferuje
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Dobrą atmosferę pracy
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia