Najnowsze oferty pracy

  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. usług medycznych

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów - udzielanie informacji oraz sprzedaż świadczonych usługach i pakietach medycznych; telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; budowanie długotrwałych relacji z Klientem dbałość o wysoką jakość usług;
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska 29​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Sales Assistant

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Obsługa klienta zagranicznego (w języku czeskim i angielskim) Obsługa sklepu internetowego oraz zarządzanie zamówieniami klientów; Monitorowanie zamówień zaległych oraz terminów dostaw; Codzienne wsparcie kierownika krajowego i klientów; Rozpatrywanie reklamacji klientów Praca z...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
Zobacz więcej ofert pracy

OTB Specialist with Czech

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
981 dni temu
OTB Specialist with Czech
Warszawa

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

In the Order to Cash organization, we are looking for a Customer Service Associate/Senior Associate who will be responsible for Order Management, Order Fulfillment and Billing activities to provide excellence in customer experience.

 

The Customer Service Associate/Senior Associate will be responsible to perform a broad set of activities reaching from receipt of standard customer orders up to delivery, including timely and effective resolution of issues related to incomplete orders, delivery blocks and billing related activities. These activities include handling of customer complaints and returns as well.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Spanish
What can we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 537,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Our Polish community consists of over 7,600 people. The headquarters are located in Warsaw, Cracow, Lodz, Wroclaw and Katowice. Visit us at www.accenture.com. 

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

In the Order to Cash organization, we are looking for a Customer Service Associate/Senior Associate who will be responsible for Order Management, Order Fulfillment and Billing activities to provide excellence in customer experience.

 

The Customer Service Associate/Senior Associate will be responsible to perform a broad set of activities reaching from receipt of standard customer orders up to delivery, including timely and effective resolution of issues related to incomplete orders, delivery blocks and billing related activities. These activities include handling of customer complaints and returns as well.

What will you do?
  • Timely and accurately process orders and review issues related to automatically processed orders.
  • Perform analysis and support resolution of issues related to incomplete orders and delivery blocks with internal teams and/ or customers.
  • Receive and drive timely resolution of order-related customer queries and complaints.
  • Perform validation and resolution of customer complaints including liaising with appropriate internal functions, customers, warehouse and/or carriers.
  • Process and ensure that all return requests comply with Return policies including appropriate approval and documentation.
You will also maintain work relations with:
  • External Customers.
  • Supply Chain Management and other internal stakeholders
  • Local Order to Cash Operations
  • Shared Service Center Delivery Network O2C Operations.
What do we expect?
  • 1-3 years of experience in Customer Service or other related Order-to-Cash processes.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience.
  • Highly Customer oriented. Good communication and interpersonal skills.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • SAP experience valuable. Advanced MS Office.
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Spanish
What can we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. usług medycznych

    LONGEVITY CENTER SP. Z O.O.   Warszawa, Belwederska 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Poznaj zadania jakie czekają dla Ciebie: obsługa Klientów - udzielanie informacji oraz sprzedaż świadczonych usługach i pakietach medycznych; telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z klientami; budowanie długotrwałych relacji z Klientem dbałość o wysoką jakość usług;
  • Customer Service Specialist with Spanish and English

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim - branża beauty

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów telefonicznych i mailowych z klientami; Udzielanie informacji na temat danego produktu i usługi; Realizowanie zamówień telefonicznych i mailowych - obsługa infolinii; Kreowanie pozytywnego wizerunku klienta;
  • Customer service specialist with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information of service concerned (garden machines), collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Opiekun Pacjenta Stomatologii

    Medicover Stomatologia   Warszawa, ul. Ząbkowska 29​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Sales Assistant

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: Obsługa klienta zagranicznego (w języku czeskim i angielskim) Obsługa sklepu internetowego oraz zarządzanie zamówieniami klientów; Monitorowanie zamówień zaległych oraz terminów dostaw; Codzienne wsparcie kierownika krajowego i klientów; Rozpatrywanie reklamacji klientów Praca z...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy, ul. KOR 39    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie.​ Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...