Najnowsze oferty pracy

  • Komisjoner / Order Picker

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Nieuwegein    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: zbieranie zamówień Wymagania: odporność na niskie temperatury; Mile widziane: znajomość języka angielskiego; prawo jazdy
  • Komisjoner

    InterKadra Sp. z o.o.   Holandia, Aalten   
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Praca od stycznia! Do Twoich obowiązków będzie należało: ładowanie/rozładowywanie palet; pakowanie i kontrola jakości, skanowanie towarów, bez dźwigania ciężkich przedmiotów, asortyment: ozdoby sezonowe.
  • Order picker - zbieranie zamówień na magazynie spożywczym

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Nieuwegein    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: lekka praca przy zbieraniu zamówień Wymagania: znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem mile widziane prawo jazdy odporność na niskie temperatury;
  • Order picker - zbieranie zamówień na magazynie spożywczym

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Barendrecht    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień metodą voice-picking, rozładunek, załadunek, foliowanie, prace gospodarcze; inne prace magazynowe. Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, dyspozycyjność na dłuższy okres, motywacja do pracy;
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Komisjoner / Order Picker

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Barendrecht    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień metodą voice-picking, rozładunek, załadunek, foliowanie, inne prace magazynowe i gospodarcze. Wymagania: gotowość do pracy zmianowej na dłuży okres czasu.
  • Magazynier - Dostawca

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Zadania: Kompletowanie zamówień. Przygotowanie towaru do wysyłki. Dostarczanie towarów do Klientów. Przyjmowanie dostaw. Zarządzanie stanami magazynowymi.
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zielona Góra, ul. Gorzowska 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, al. Generała Władysława Andersa 545    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Magazynier - Dostawca

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje główne zadania: kompletowanie zamówień dla Klientów w magazynie; przygotowywanie towaru do wysyłki; dostarczanie zamówionych towarów do Klientów; przyjmowanie dostaw i właściwe rozlokowanie asortymentu; monitorowanie stanów magazynowych;
Zobacz więcej ofert pracy

Order Picker

ImpactJob
Niemcy
praca stacjonarna
1583 dni temu

 ImpactJob to nowoczesna, certyfikowana agencja pośrednictwa pracy z siedzibą w Skawinie (KRAZ 14019) zajmująca się rekrutacją Kandydatów chętnych do podjęcia pracy w Niemczech i Austrii.
Nasze doświadczenie i profesjonalizm są gwarancją sukcesu.

Nie czekaj i znajdź pracę już dziś!

Obecnie dla naszych klientów z Niemiec poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Order Picker
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Zbieranie zamówień na magazynie
  • Komisjonowanie  w systemie słuchawkowym i ze skanerem
WYMAGANIA:
  • Min. PODSTAWOWA znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy magazyniera/ order pickera
  • Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (w tym na zmianę nocną)
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B oraz własny samochód na wyjazd
ZAPEWNIAMY:
  • Umowę o pracę z niemieckimi pracodawcami
  • Pełny pakiet socjalny
  • Atrakcyjne wynagrodzenie  (9,96-10,80 euro brutto/godzina + ewentualne dodatki zmianowe)
  • Możliwość pracy w nadgodzinach
  • Zakwaterowanie 
  • Pomoc w organizacji wyjazdu
  • Pomoc w tłumaczeniu i przygotowaniu dokumentów
  • Stałą opiekę ze strony ImpactJob
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Monikę Kowacz prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Impact Job Monika Kowacz, ul. Żwirki i Wigury nr 28, 32-305 Skawina, numer NIP: 6792949839, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów procesu rekrutacji na stanowisko, na które niniejszym aplikuję oraz na udostępnianie tych danych pracodawcom zagranicznym z terenów Niemiec i Austrii, z którymi współpracuje Administrator i którzy oferują możliwość zatrudnienia na tym stanowisku.
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Monika Kowacz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Impact Job Monika Kowacz, ul. Żwirki i Wigury nr 28, 32-305 Skawina, numer NIP: 6792949839, REGON: 364356172. Administrator jest agencją zatrudnienia, która świadczy usługi pośrednictwa pracy, polegające na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Możesz się skontaktować z Administratorem pod numerem telefonu: + 48 696 957 736 oraz pod adresem e-mail: m.kowacz@impactjob.eu. Celem zbierania Twoich danych osobowych jest świadczenie przez Administratora usług pośrednictwa pracy, polegających na kierowaniu osób do pracy za granicę u pracodawców zagranicznych. Przetwarzanie Twoich danych osobowych jest niezbędne do świadczenia Tobie ww. usług przez Administratora, w tym do podjęcia działań prowadzących do zawarcia z Tobą umowy o kierowanie do pracy za granicą u pracodawcy zagranicznego prowadzącej do podjęcia przez Ciebie zatrudnienia bezpośrednio u tego pracodawcy (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych) oraz do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z tego typu usługami (art. 85 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tekst jednolity: Dz.U. 2017 poz. 1065). Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te są zbierane również w celu oferowania Tobie możliwości podjęcia zatrudnienia u pracodawców zagranicznych z ww. państw za pośrednictwem Administratora. Podstawą przetwarzania tych danych jest wyrażona przez Ciebie zgoda (podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych). Twoje dane osobowe wskazane w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji i świadczenia Tobie przez Administratora usługi pośrednictwa. Pozostałe dane osobowe, które nie są wymagane przez przepisy prawa, a które przekazałeś Administratorowi (np. zdjęcie swojego wizerunku), są przetwarzane na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych osobowych, które podałeś oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Żądanie odwołania zgody lub realizacji swoich praw proszę kierować na adres e-mail: m.kowacz@impactjob.eu. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe Administrator przetwarza w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres prowadzenia tego procesu rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od momentu umieszczenia ogłoszenia o rekrutacji, a jeżeli rekrutacja zakończyła się powodzeniem i podpisałeś z Administratorem umowę o kierowanie do pracy u pracodawcy zagranicznego, to Twoje dane będą przechowywane przez czas trwania okresu związanego z wykonywaniem tej umowy, aż do upływu okresu przedawniania roszczeń związanych z zawarciem i wykonywaniem tej umowy. Jeżeli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym również dla celów innych procesów (w tym przyszłych) rekrutacji, to dane te będą przechowywane przez nas przez okres 24 miesięcy licząc od momentu wyrażenia przez Ciebie zgody lub do momentu jej odwołania lub żądania zaprzestania ich przetwarzania. ania oraz zażądania ich usunięcia. Podanie danych, jak również zgoda na ich przetwarzanie, jest dobrowolne.

 

Podobne oferty

  • Komisjoner / Order Picker

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Nieuwegein    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: zbieranie zamówień Wymagania: odporność na niskie temperatury; Mile widziane: znajomość języka angielskiego; prawo jazdy
  • Komisjoner

    InterKadra Sp. z o.o.   Holandia, Aalten   
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Praca od stycznia! Do Twoich obowiązków będzie należało: ładowanie/rozładowywanie palet; pakowanie i kontrola jakości, skanowanie towarów, bez dźwigania ciężkich przedmiotów, asortyment: ozdoby sezonowe.
  • Order picker - zbieranie zamówień na magazynie spożywczym

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Nieuwegein    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: lekka praca przy zbieraniu zamówień Wymagania: znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem mile widziane prawo jazdy odporność na niskie temperatury;
  • Order picker - zbieranie zamówień na magazynie spożywczym

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Barendrecht    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień metodą voice-picking, rozładunek, załadunek, foliowanie, prace gospodarcze; inne prace magazynowe. Wymagania: gotowość do pracy zmianowej, dyspozycyjność na dłuższy okres, motywacja do pracy;
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielany Wrocławskie, ul. Tyniecka 3    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Komisjoner / Order Picker

    e&a Sp.z.o.o   Holandia, Barendrecht    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: kompletowanie zamówień metodą voice-picking, rozładunek, załadunek, foliowanie, inne prace magazynowe i gospodarcze. Wymagania: gotowość do pracy zmianowej na dłuży okres czasu.
  • Magazynier - Dostawca

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    12 dni
    Zadania: Kompletowanie zamówień. Przygotowanie towaru do wysyłki. Dostarczanie towarów do Klientów. Przyjmowanie dostaw. Zarządzanie stanami magazynowymi.
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zielona Góra, ul. Gorzowska 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Pracownik Działu Dostaw

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Bielsko-Biała, al. Generała Władysława Andersa 545    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów. Dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem. Odpowiednie pakowanie towarów. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Magazynier - Dostawca

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze, ul. 11-go Listopada 184    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    11 godz.
    Twoje główne zadania: kompletowanie zamówień dla Klientów w magazynie; przygotowywanie towaru do wysyłki; dostarczanie zamówionych towarów do Klientów; przyjmowanie dostaw i właściwe rozlokowanie asortymentu; monitorowanie stanów magazynowych;