Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Zobacz więcej ofert pracy

Order Management Specialist with Czech

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1032 dni temu
Order Management Specialist with Czech
Gdańsk
Nr ref.: 10182104

About Accenture

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at: accenture.com

 

Accenture across the world and in Poland

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. In Poland Accenture has offices in Warsaw, Kraków, Łódź, Wrocław and Katowice. They employ more than 8,600 staff. To learn more visit our website: accenture.com

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

What will you do?

 

As Order Management Analyst you'll be responsible for:

  • Management of Product & Distribution Complaint  
  • Returns Processing 
  • Delivery Management 
  • Customer Master Management 
  • Customer Order Intake and Processing  
  • Order Errors / Exception Management 
  • Order Validation 
  • Performing Billing & Invoicing 
  • Verbal and written communication with Customers 
What do we expect?
  • 1-2 years of business experience in customer service role (Order Management Process preferred)
  • Knowledge of OTC – Order Management life cycle, SAP order processing and understanding of SOX Process Control 
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact 
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Czech
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience 
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task 
  • Understanding of Supply Chain and DSCSA regulation requirements (nice to have)
What can we offer:
  • Support for your career and competences development – learning from colleagues, courses and trainings, allowing you to boost your skills and become #BEFUTUREPROOF
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various Clients 
  • CSR activities and rich social life – Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform

 

About Accenture

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at: accenture.com

 

Accenture across the world and in Poland

 

Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services—all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. In Poland Accenture has offices in Warsaw, Kraków, Łódź, Wrocław and Katowice. They employ more than 8,600 staff. To learn more visit our website: accenture.com

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

What will you do?

 

As Order Management Analyst you'll be responsible for:

  • Management of Product & Distribution Complaint  
  • Returns Processing 
  • Delivery Management 
  • Customer Master Management 
  • Customer Order Intake and Processing  
  • Order Errors / Exception Management 
  • Order Validation 
  • Performing Billing & Invoicing 
  • Verbal and written communication with Customers 
What do we expect?
  • 1-2 years of business experience in customer service role (Order Management Process preferred)
  • Knowledge of OTC – Order Management life cycle, SAP order processing and understanding of SOX Process Control 
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact 
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Czech
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management. Alternatively, an equivalent progressive working experience 
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task 
  • Understanding of Supply Chain and DSCSA regulation requirements (nice to have)
What can we offer:
  • Support for your career and competences development – learning from colleagues, courses and trainings, allowing you to boost your skills and become #BEFUTUREPROOF
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various Clients 
  • CSR activities and rich social life – Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform

 

When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów.
  • Doradca Klienta – Mobilność i Wynajem Aut

    SIXT Rent a Car   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie wynajmu pojazdów, Wprowadzanie i nadzorowanie dokumentacji najmu – umowy, płatności, dane klientów, Budowanie relacji z klientami pojawiającymi się bez wcześniejszej rezerwacji, Wspieranie codziennej pracy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Specjalista ds. Wynajmu

    SIXT Rent a Car   Gdańsk, lotnisko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta - wynajem samochodów, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in” Opieka nad dokumentacją najmu - wypełnianie umów, pobieranie płatności, weryfikacja Bieżąca praca administracyjna Dbałość o pozytywny wizerunek marki...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. rumuńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. greckim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. słoweńskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. serbskim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (z j. chorwackim)

    Kone Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków jako Specjalista w dziale Obsługi Klienta KONE będziesz pierwszą linią kontaktu; będziesz odpowiedzialny/a za odbieranie połączeń od naszych klientów biznesowych i użytkowników oraz odpowiednie przekierowanie pojawiających się zgłoszeń; bierzesz udział w całym...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379