Euronet Worldwide jest światowym liderem w dziedzinie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych. Działamy w 150 krajach na całym świecie. Zatrudniamy przeszło 2 700 pracowników w 28 krajach. Wspólnie tworzymy największą niezależną sieć bankomatów w Europie. W Polsce firma działa od 1995 r. Obecnie Euronet zarządza już co czwartym bankomatem w Polsce!
W trakcie kilkunastoletniej obecności na polskim rynku Euronet niezmiennie stawia na swoich pracowników – razem tworzymy organizację, w której wspieramy różnorodność i szanujemy indywidualność każdego z nas, gdzie praca to również przyjemność.
dołącz do nas na facebooku
http://www.facebook.com/EuronetPolska
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Odpowiedzialność za działania zmierzające do utrzymania w ciągłej gotowości do pracy sieci Bankomatów, Wpłatomatów i Recyclerów
- Bieżące monitorowanie sprawności wszystkich elementów sieci urządzeń przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych
- Bieżąca współpraca z odpowiednimi komórkami wewnątrz firmy oraz dostawcami usług serwisowych
- Zgłaszanie drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą aplikacji zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń
- Kontrolowanie czasu reakcji i napraw dotyczących zgłoszeń serwisowych
- Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego, umożliwiającej swobodne porozumiewanie się (warunek konieczny)
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta z zakresu bankowości/IT/Telekomunikacji jest dużym atutem
- Doświadczenia we współpracy z klientami oraz dostawcami usług jest mile widziane
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym
- Znajomości obsługi pakietu Office
- Bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania, samodyscypliny, samodzielności i podzielności uwagi
- Współpracę na podstawie umowy o pracę,
- Indywidualny pakiet opieki medycznej, pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe
- Uczestniczenie w ciekawych projektach biznesowych i możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia
- Pracę w przyjaznej atmosferze – owocowe piątki