Dyrektor Generalny Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
poszukuje kandydatów na stanowisko:
w Centrum Powiadamiania Ratunkowego
Pracujemy w Centrum Powiadamiania Ratunkowego, które wchodzi w skład jednolitego, ogólnopolskiego systemu. Jako operatorzy numerów alarmowych jesteśmy odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń kierowanych do Policji, Straży Pożarnej i Ratownictwa Medycznego.
- masz wykształcenie co najmniej średnie,
- biegle posługujesz się językiem polskim w mowie i piśmie,
- znasz co najmniej jeden język obcy w stopniu komunikatywnym,
- umiesz posługiwać się sprzętem teleinformatycznym,
- lubisz pracę w zespole,
- jesteś odporny na stres,
- potrafisz podejmować samodzielnie decyzje pod presją czasu,
- jesteś komunikatywny,
- jesteś dyspozycyjny,
- korzystasz z pełni praw publicznych i nie jesteś karany.
- obsługę zgłoszeń alarmowych (w tym zgłoszeń obcojęzycznych), zgodnie z przyjętymi zasadami i procedurami,
- obsługę urządzeń teleinformatycznych,
- współpracę oraz wymianę informacji z centrami zarządzania kryzysowego, Policją, Państwową Strażą Pożarną i dyspozytorniami medycznymi.
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze:3 200,00 zł brutto + dodatek stażowy, zaś od następnego miesiąca po złożeniu wymaganego egzaminu z wynikiem pozytywnym: 4 487,40 brutto + dodatek stażowy; dodatek za pracę w godzinach nocnych. Ponadto występują nagrody okresowe,
- „13sta” pensja oraz świadczenia socjalne.
- kartę FitSport,
- stabilne zatrudnienie,
- świetną atmosferę,
Dołącz do naszego zespołu i ciesz się pracą każdego dnia!